Ajattelin nyt tälläsen tänne vielä väsätä jos muilla pk-seudulla asuvilla ois joskus kiinnostusta treffata.
Esikoisen aikana sain muutaman todella hyvän ystävän ja onhan se kiva välillä nähdä muitakin joilla on sama tilanne menossa :)
Tässä olisi yksi pk-seudulta. Ensimmäistä odotellaan. Yks päivä iski pieni epätoivo ja yksinäinen olo, olisi todellakin kiva, jos löytyisi saman henkistä keskustelukaveria. Mies toki kuuntelee, muttei kaikkea ymmärrä ;)
Hehheh, tiedän tunteen.. Välillä itekki miehelle "avaudun" kunnolla kaikesta, mutta ei se vaan kaikkea voi ymmärtää
Mutta kiva jos tänne tulis enemmän porukkaa niin vois jossain välissä vaikka ens vuoden puolella tms treffata kun porukka haluaa nimimerkeille kasvot ja muutenkin päästä juttelemaan "kunnolla" eikä näin netin välityksellä
Täälläkin olisi yksi pk-seutulainen toisen lapsen odottaja. Esikon kanssa päivät koostuu kutakuinkin kahdestaan olemisesta. Kesän jälkeen en ole käynyt missään leikkipuistoissa tai muissa lasten kerhoissa. Mieli kyllä tekisi, mutta tämä olotila vie viimeisetkin voimat, joten raahaudumme yleensä omalle pihalle ulkoilemaan.
Mulla on mennyt alkuraskaus lähinnä väsyneenä, pahoinvointia ei ole ollut. Nyt sitten kun väsymyskin saattaisi kirjojen mukaan vähentyä niin iski sitten flunssa, onneks sain sairaslomaa ja olen saanut levättyä. Np-ultra oli viime viikolla ja kaikki hyvin, mallikelpoisesti poseerasi meille :)
Täällä ollaan! Ensimmäinen, jännittävä raskaus - vertaistukea ei voi olla liikaa! =)
Vointi on ollut superhuono. Nyt 10+4, toivottavasti tämänpäiväinen parempi olo olis merkki tulevasta. Sairaslomaa ja pari sairaalakäyntiä... Onneksi vähän lohduttaa tieto siitä että vaikka itse on huonossa kunnossa niin vauvalla on kaikki hyvin! Ja aika kultaa muistot!
heippa, täällä olisi yksi lisää!
onkohan tässä foorumissa enää eloa? :)
asun itse ruoholahdessa, missäs te muut? viikkoja 17+6, neuvolassa eilen kaikki hyvin ja sain huokasta helpotuksesta. Rakenneultraan parin viikon päästä, jihuu! :)
Olis kivaa saada juttuseuraa, mulla esikoinen tulossa ja odotan häntä yksin:)
Mietin että miten teillä muilla alkaa mammalomat? Olis hurjan kiva tavata jo ennen vauvojen mahojen tällä puolelle siirtymistä ja esikoista odottaessa ne vikat viikot oli musta niin tylsiä ;) Mä lopetan duunit huhtikuun lopussa, silloin ei vielä ala virallisesti kyllä mammaloma, mutta irtisanoin duunipaikan vuokrasopparin siihen kun en usko ison massun kanssa enää sillon duunii pystyväni tekemään...
Mulla alkaa kai 03.05, mutta ajattelin kyllä varhaistaa sitä , kun eikö Kelalla ollu se että voi aloittaa 50 päivää aikasemmin 30 päivän sijasta.. mulla niin raskas duuni fyysisesti ja henkisesti.. :/
Mustakin ois kivaa nähä vähän ennen kuin taaperot syntyy ja sitten sen jälkeen :)
Täällä ollaan viimeistä päivää töissä 27.4. perjantaina (näillä näkymin).
Enää vajaat 4kk töitä kun otetaan huomioon talvilomaviikko ja se että ollaan jo ens viikolla tammikuun puolessa välissä. JIPII! ;)
Asustellaan Malmin seutuvilla, ja juuh olishan se mukava nähdä myös ennen vauvojen syntymistä :)
Mulla alkaa myös äippäloma pe 27.4 JIHUUU!
79 työpäivää jäljellä!
ooona äippäloman voi tosiaan alottaa 30-50arkipäivää (ma-la, poissuljettuna arkipyhät) ennen laskettua aikaa :)
Mä voisin alottaa aikasintaan 2.4, mutta mun sijainen alottaa silloin meille duunissa ni tuntuis tosi veemäiseltä jos lopettaisin silloin.., katotaan vaan miten tää mun selkä kestää tän raskauden
Tsau! Olisko kiva tavata suurinpiirtein sitten kun kaikki ois käyny rakenneultrassa? Kiva, että joukossa on jo-äitejä, hyvät neuvot kalliit! Missä kukin meinaa synnyttää? Itse Jorvissa, toivottavasti ennen juhannusta! :-)
Toi kuulostaa hyvältä :)
Meillä on r-ultra ens keskiviikkona, millois teillä muilla?
Ja synnärinä tulee olemaan taas kättäri, viimeks kaikki hoidettiin niin hienosti että jotenki tuntuu turvalliselta mennä sinne.
Hei!
Mielelläni tulisin mukaan, jos vielä ehtii, vaikka täällä Espoon puolella 'maalla' asustelenkin. Motaria pitkin kun pääsen keskustaan 20 minuutissa.. :) Vertaiseura tekisi hyvää, välillä nämä päivät lapsen ja koiran kanssa käy vähän yksinäiseksi.
:) Ai niin, mulla ultra on 2.2.! Jännittää!!!
Juu mä ilmoittaudun myös tapaamiseen rakenneultran jälkeen. Kiva olisi nähdä muitakin samoilla viikoilla olevia ja kokeneiden neuvoja täälläkin arvostetaan :)
Meillä rakenneultra ens keskiviikkona, ja kättärillä toivon mukaan synnytellään ja mä tähtään 11.6 ;) Hehheh...
Niin ja täällä ollaan puolessa välissä tänään, jihii!!!