PK-Seudun odottajat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja embu83
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

embu83

Näppärä viestien naputtelija
Onko täällä teitä? Minkä ikäisiä olette, monesko lapsi tulossa...Olisi kiva tutustuu uusiin ihmisiin ja vieläpä odottaviin..joskus sitten olisi jopa kiva tavata jossain kahvilassa vaikka..:D

Itse olen 26-vuotias jo 2 pojan äiti, asun avoliitossa Helsingin Viikinmäessä. Esikoiseni on eskarilainen ja kuopus 1,6 vuotias. Tuleva masukkimme uä:n mukaan näyttäisi olevan tyttö. Meillä on 4d ultra vielä tulossa niin siinä se sitten saadaan paremmin selville. Laskettuaika on 6.4.2010..:)

Mitenkä muidern raskaus on mennyt? Itselläni tämä poikkeaa kahdesta ekasta aivan kokonaan..

Mä olen Vantaalta, naimisissa, ikää 37 ja lapsia ennestään neljä edellisestä avioliitosta. Poikien iät 16, 13&13 ja 6. Rakenneultran mukaan tyttö tulossa ja raskaus sujunut ihan eri lailla kuin edelliset.

No jos nyt ihan lähdetään pilkkuja halkomaan, niin en kyllä asu pk-seudulla. Mutta asun Nummelassa, Espoosta tänne muutimme reilu pari vuotta sitten.

Me saatiin iso porukka kasaan joulukuisten odottajien kanssa, nimenomaan tällä pk-haulla. On jotenkin tosi turvallista ja ihanaa ollut nähdä livenäkin, joskin siihen nyt on oletetusti tullut pieni tauko, kun mahojen odotetaan itse kullakin purkautuvan ihan näinä hetkinä. Mutta tarkoitus jatkaa sitten vaunumiiteillä!

Eli jos ei tunnu ihan yleiskattavan pätevästi löytyvän mammoja täältä näin, niin suosittelen lämpimästi kokeilemaan pelkästään sen teidän oman kuukauden sisällä! (meillä sekaan eksyi ja hyvin sopiikin tietty myös marras- ja tammikuisia, kun kuitenkin aikaslailla samat tilanteet heidänkin kanssaan)

Ja juu, itse Espoosta, esikoista oottelen näinä päivinä (eihän enää viikkoina, eihän?) syntyväksi :) Ja ikää tulee vielä ennen vuodenloppua sitten 24 mittariin - piti ihan laskea, kun unohtunut :D

Ilmoittaudumpa minäkin tänne :)
Olen 24 v, asun Helsingin Kruununhaassa. Menossa toinen raskaus, edellinen meni kesken. Nyt mennään vkolla 6 (kuluisipa aika nopeasti! :)

jospa minäkin ilmoittadun tänne! jos saatais ketju pysymään hengissä [:D]

ikää 32, asutaan avokin ja koiruuden kanssa helsingin pajamäessä.
esikoinen tulossa jos mukana pysyy. kolme keskenmenoa 7kk sisään ja nyt jännittää ihan pirusti.

Heippa! Helsingissä asustellaan, 4. poika tulossa, laskettu aika olis 9.6. Edellisestä liitosta on 3 poikaa (11v, 8v ja 6v) ja tämä siis eka yhteinen nykyisen miehen kanssa. Yhdessä oltu 4,5v joista naimisissa vajaat 2. Niin ja mulla ikää 34v.

Olen länsi-helsinkiläinen 32-vuotias ja ensimmäistä lastani odotan syntyväksi lokakuussa 2010. Mulle voi laittaa viestiä, jos kaipaa vesijuoksukaveria tai seuraa (kävely)lenkkipolulle.

Taidan minäkin tänne ilmoittautua [;)]

Helsingin Kalliossa asustelen tällä hetkellä ja ensimmäistä lastani odotan näin 33 vuotiaana. Ekaa ultrakutsua edelleen malttamattomana odottelen Kättärille. Odottavan aika on niiiiiin pitkä [:D]

Täällä yksi espoolainen 28vee verkoston rakentaja [:D][:D]
Toinen työn alla, deadline syyskuussa.
Pyöriskelen myös rutkasti helsingin keskustassa ja sokkotreffeille voin piipahtaa milloin vain. [;)]
Jos espoosta, espoonlahden läheisyydestä, löytyy seuraa sauvalenkin merkeissä, niin sekin varsin tervetullutta!

moikka :) täytän viikkon pääst 19we. Asun kirkkonummella, avioliitossa. Odottamme esikoista, olen 26+ rv. Ultran mukaan poika on tulos. Laskettuaika on sit 29.7 synnytän jorvissa

Pitää kai sitä tunkea tähän ketjuun kuitenkin [:)] Espoossa asutaan, ensimmäinen vauva tulossa ja ikää 32. Laumassa tosin ennestään karvaisia vauvoja, kaksi koiraa sekä kissa...niin ja mies [;)] 

Mieleltäni olen kyllä ikuinen lahtelainen, vaikka onhan tässä Espoossa eletty jo vuodesta 2000.

Yksi Espoolainen lisää joukkoon! Eli olen 26 ja esikoista odotellaan syntyväksi lokakuussa. Olisi kyllä todella mukava nähdä muita samassa elämäntilanteessa olevia. Ja myöhemmin sitten tosiaan vaikka vaunulenkkien muodossa [:)]

Hei olen 26-vuotias esikoista odottava espoolainen. Laskettu olis tossa elokuun lopussa. Olen avioliitossa ja kotona pyörii myös kaksi koiraa. Olis mukava saada niitä vaunun työntö kavereita!

Takaisin