pk ja lähiympäristö

Rauha, kiitos vastauksesta! Kyllä ne taitavat aika ikävästi mennä päällekkäin. Mutta toki voisin joskus olla poissa tästä toisesta ryhmästä, kun tosiaan tavataan kerran viikossa. Nyt enstorstai ei natsaa, mutta kattelen uudelleen sitten kuukauden päästä, jos vaan onnistuis! Toisen ryhmän kanssa tavataan aina klo. 12.30 ->
 
Me yritetään taas Rauha ensi viikolla, ja nyt en ota paineita vaan tullaan jos sattuu kaikki kohdilleen [:D]
Viimeksi otti niin paljon päähän että parempi kun ei odota mitään.
Hauskinta on että Tinja on tällä viikolla kaikkina muina päivinä nukkunut niin et oltais pystytty lähtemään, paitsi sillon tiistaina.
Ilmoittelisitko taas jos sinne tarvii jotain erikoista ottaa mukaan?
 
KisMet
nyt seuraavat 3 kertaa on baby circuit. Ei tartte mitään ylimääräistä mukaan.
Toivottavasti kohta nähdään!
 
Kiitos Rauha! [:)]
Mulla ei ole varmaan koko tällä viikolla autoa (on lainassa miehen vanhemmilla kun omansa on korjattavana) mutta enpä olis joka tapauksessa päässyt kun neiti heräs taas samaan aikaan kun viime viikolla [:D]
Uskomaton tyyppi, sillä on joku tutka.
Tosin mä luulin että tyttö ihan tykkäs siitä jumpasta [;)]
Vähän kallis jumppahan siitä tulee jos tähän tyyliin mennään...
 
Moikka

Ollaan tulossa tapaamiseen mut Mimmu ja Joa vielä jumissa pankissa ja kun ne sieltä Mäntsälästä ajaa tän Hyvinkään kautta niin ei keritä klo 12 mut tulossa ollaan!!!
 
Muutin ens torstain tapaamisen seuraavalle viikolle.
Eli tavataan 11.11 klo 12 jos se sopisi useammalle

en tiedä saitko Yumna tästä muutoksesta tietoa facebookis kun olit "kieltäytynyt" tulosta.

Onko huomenna jumppaajia? KisMet?
Veikkaan et Pauliina ja Joa ei ehkä pääse, ovat ilmeisesti taas joutuneet sairaalaan :(
 
Meillä taitaa Rauha jäädä jumpat näillä näkymin [&o]
Menee just päällekkäin ekojen päikkäreiden kanssa, ja neidin kanssa ei oikein ehdi edes ruokakaupassa käymään valveillaoloaikaan, kun kotiintulo on jo suoraa huutoa.
Eihän se tyttö siihen kuole, mutta kun äiti ei kestä kuunnella [:D]
Ja sit kun ne ekat unet menee myttyyn, menee koko loppupäivä yöunille käymistä myöten.
 
Ahaa, okei en huomannut että tapaaminen oli siirretty. Ens viikolla mulla on kyllä myös menoa (oma lääkärikäynti), joten ei passaa sekään...
 
Mies vei hetki sitten mennessään sekä mun auton että vaunut.
Että se siitä Jumbosta sitten meidän osaltaan tänään.
 
Heippa! Pitäisikö sitä joulukuun tapaamista alkaa jo miettiä niin on sit ainakin riittävän ajoissa tiedossa kaikilla?

Eikös palautukset tullu 4. päivä?
Meillä on 8. päivä neuvola ja 9. päivä Joalla taas yleisanestesiatutkimus eli jos heti alkukuusta halutaan mennä ja palautusten jälkeen niin 6. tai 7. päivä on meille ok.
 
6.12 ei varman hirveästi ole mikään paikka auki ;)

meille käy oikeastaan mikä päivä vaan, mutta ukko menee yhdeksi töihin, että oon jumbossa varmaan vähän jälkeen yksi
 
Ennemmin ehkä sit se seuraava viikko. Oon sen verran pessimisti et pakko varautua siihen että ne joutuu sillon 9. päivä operoimaan sitä silmää ja se tarkottaa kontrollia 10. päivä ellei sit jopa yön yli pidä olla.
 
Sopiiko keskiviikko 15.12? Meilläkin sit vauvat olis sen parin viikon ikäsii et jos kaikki mennyt hyvin eivätkä tarvitse pulloruokintaa jne.
 
meillä on influenssa piikitys 14 tai 15.12 että jos käydään 14. niin sit käy tuo 15.
 
Takaisin
Top