Vastaa ketjuun

[PARSEHTML]Ensimm&auml;isell&auml; kerralla kuntamme neuvolassa oli odotushuoneeessa samaan aikaan &auml;iti pienen tytt&ouml;ns&auml; kanssa ja tosi iloisesti hymyili vaikka silloin viel&auml; 17-vuotiaana olin huomattavasti h&auml;nt&auml; nuorempi, ja mulle tuli tosi hyv&auml; ja onnellinen fiilis.&nbsp;<br />

Mutta sit taas kun k&auml;y tuola isommalla naapuripaikkakunnalla &auml;itiyspolilla jossa sit onkin enemm&auml;n v&auml;ke&auml; odottamassa omaa vuoroaan niin kyll&auml; sit&auml; voi huomata miten n&auml;&auml; jotku suurinpiirtein 40-vuotiaat odottajat katso kyll&auml; v&auml;h&auml; p&auml;&auml;st&auml; varpaisiin, vaikka n&auml;yt&auml;n kyll&auml; ik&auml;ist&auml;ni vanhemmalta ja ihan asialliselta mielest&auml;ni. Kyll&auml; se sillon ekalla kerralla v&auml;h&auml; jotenki pahotti mielt&auml;, ihanku olisivat tietosesti miettiny sit&auml; miten en voi olla yht&auml;hyv&auml; &auml;iti koska oon nuorempi samalla ku katto p&auml;&auml;st&auml; varpaisiin. Mutta jonkinlaista ep&auml;varmuutta kai niiden suunnalta t&auml;ytyy tollanen touhu olla ja nyky&auml;&auml;n ei tunnu kyll&auml; sitten miss&auml;&auml;n, mahtavaa olla nuori 18-vuotias tuleva mamma! :)[/PARSEHTML]

Takaisin