Bambi: ihanaa kasvattelua sinne,meille just lääkäri kertoili jo muistakin hoidoista kuin inssi ja sanoi että se neula on ihan pikkuriikkinen ja mitä hän ollut seuraamassa niin aina mennyt kaikki kivuttomasti.
Deb. Pahoittelen minäkin kuitenkin, mut siis mä oon ihan häähöperö,me oltu kesällä 3v naimisissa ja voi että se suunnitteluaika oli ihanaa,voisin vaikka ammatikseni suunnitella häitä,ja se päivä menee ihan liian nopeeta. Ihania opiskelusuunnitelmia,itse kun olet ihan tosi huono kielissä :D Välillä minullakin on tosi niukkoja menkkoja, oisko sit limis huonompi,en tiiä..
Laras: ihana tais se niskapersus ote tepsiä,ku jo vihloo selässä..jeeeee... nakkele vielä oikein olantakaa että tulis vielä tän illan aikaan kunnolla ni osuis ehkä ovis kohdilleen... jospa jo sinut jättäis rauhaan!!!!
Triana: kovin vaikuttaa tutulta valitettavasti tuo sinun kipuilu täyden rakon kanssa, endometrioosia siis veikkaan...se on niin viheliänen tauti etten todella toivo kenellekään!!!! toivotaan että olen väärässä!!! vaikeuttaa monesti todella lasten saantia ja ei kannata liiaksi aikailla,itse olen liiankin läheltä nähnyt (siskolla) mitä se voi olla todella pahana ja siksi itse hyvin nopeeta nyt ravannut lääkärissä että sais vielä lapsia. toki toivon että oireilu johtuisi nyt plussasta!!!!
Eltsi: pahoittelut tädistä mutta onneksi uusi kierto tuo uutta tullessaan,mitä teillä olikaan tässä kierrossa tulossa?
Elisenda: hienoa että rahatilanne helpottaa!!
Frozen: sen takia suositeltiin joo inssiä että on se endo ja tulosta ei oo luomuna tullut vaikka jo kauan yritetty, ja endo tunnetusti pahenee kokoajan kun yrittää,joten raskaus olisi senkin puolesta toivottu (pillerit estää endon kasvun,samoin raskausaika,eli pillerit on yksi hoito siihen mut nythän niitä ei voi käyttää kun sit ei voi raskautua,eli paska tauti kyseessä. )
Minä olisin tehnyt samoin ja napannut terolutit heti ettei ainakaan kierrot veny ja pääsee uuteen yritykseen,m ikään oo niin raivostuttavaa kun se että ne vaan venyy ja venyy...
Minä myös olen äärettömän kiitollinen täältä saadusta tuesta ja ymmärryksestä,kun on samassa tilanteessa olevia,niin te ymmärrätte parhaiten, jotenkin tämä esikoisen toivominen on niin raastavaa ha syäntä särkevää että vie välillä kaikki voimat ja sit kun ei sais edes stressata mut minkäs teet, kun kierrosta toiseen joutuu pettymään...kun ensin on odotukset olleet korkealla. Mut onneksi olette olemassa

Meiläkään ei tiedä kuin sisko,sen mies ja äitini tästä yrityksestä joten ihana kun saa täällä purkautua,kun heille aina viitsi.