Jep, ei oo helppoa olla nainen, ja tosiaan sekä ali- että ylipaino on hankalia seuralaisia. Mulla taas tää painonpudotus on vaikeaa, tuntuu välillä että vaikka mitä tekis (söis terveellisesti, liikkuis...) niin ei vaan putoa. No mutta tosiaan tällä hetkellä BMI ei oo onneks niin paha kuin joskus, nyt vähän päälle 27.
Kissankulta, ihan totta, että osalla kavereista/tutuista saattaa olla taustalla pidempää yritystä/keskenmenoja ym., vaikkei sitä kaikille kerrokaan. Mutta suurimmalla osalla omista kavereista on tärpänny ekassa kierrossa, ja silloin minäkin annan itselleni luvan olla katkera akka.
Toiveissa, voihan se olla, että sun kierto pitenee nyt ja samalla luteaalivaihekin ois sitten pidempi. :)
Eltsi, aika jännä miten yksilöllistä tää kaikki on, mulla ei ollu mitään tuntemuksia Ovitrellen pistämisen iltana. Seuraavana päivänä sit oli munasarjojen kohdalla jos jonkinlaista nippailua. Miten sulla meni Ovitrellen pisto? :) Ilmeisesti hyvin, mutta etkö kauhistellu etukäteen lääkeannoksen määrää?
ON: kp22/27 ja dpo9, ei yhtään sellanen olo, että ois raskaana (tosin mistä mä ton olon tietäisin kun en oo ikinä ollu edes pientä hetkeä raskaana). Vähä jotain nippailuja oli eilen sekä vasemmalla että oikeella, mutta oikee varmaan johtu siellä olevasta kystasta ja vasen follista, joka ei päässy tässä kierrossa kasvaa tarpeeks isoks (luin, että se saattaa aiheuttaa tuntemuksia loppukierrossa). Mietin, pitäiskö kuitenkin jo huomisaamuna testata ja pettyä herkällä testillä...