Pitkään esikoista toivoneet kuumeilijat

Kuinka kauan yritystä on takana

  • 10-12 kk

    Äänet: 1 6.3%
  • 1-1,5 v

    Äänet: 8 50.0%
  • Yli 1,5 v

    Äänet: 7 43.8%

  • Kaikki äänestäjät
    16
  • Poll closed .
Just tein ovis-testin uteliaisuuttani, et näkyykö mitään. Uitin sitten 20mlu (**muoks** raskaus) kiinatestin (enpä ollut malttamaton :rolleyes: :hilarious:) Siinä on jotain!!! :nailbiting: :nailbiting: näkeehän joku muukin sen?!?

Tänäänkin oli oikealla taas kivuliaita kramppeja, tuntui et joku pistelee naskalilla. Auts!

LaraS dpo6
 

Liitteet

  • IMG_20170102_191903.jpg
    IMG_20170102_191903.jpg
    229.4 KB · Katsottu: 157
  • IMG_20170102_192008~2.jpg
    IMG_20170102_192008~2.jpg
    184.7 KB · Katsottu: 152
Muokattu viimeksi:
Hyvää tätä vuotta kaikille!

Aika moni näyttää olevan ei tää voi olla näin vaikeeta ketjussa mukana, mutta ei sielä jutellessa välttämättä muista kuinka moni meistä odottaakaan sitä ensimmäisen odottamista...

Tikuttelu juttuun vastailisin sen verran etten itte tikuttele ovista kun pari päivää aikaisemmin oletettua ovista. Enkä aina muista kokeilla välttämättä toiseen tikkuun saman päivän aikana...
Me pestään meillä pienet jogurttikipot pissakipoiks... Mieskin sanoo välillä kaupassa että otetaas nyt välillä pikkukippoja eikä litran pönää ni saat pissailla tikkuihis :laughing002

Seurailen kyllä teijän tilanteita yhtä mittaan täällä mutta toisaaltaan tuntuu hölmöltä kirjotella kun omalla kohdalla ei tapahdu liikettä mihinkää suuntaan vaan junnaa paikallaan...
Testituloksia ja jatkolähetteitä odotellessa...
Ainoo mikä jännää ni hauska seurata alkaako menkat taaskin tasan kuukauden 5. Päivä niinkun nyt puolen vuoden sisään on käynyt yhtä kieroa, yhden päivän heittoa lukuunottamatta...o_O
 
Niksu mulle tulee niistä jogurttipurkeista (pestynä kuivauskaapissa) mun jo edesmennyt isoäiti mieleen: siellä me penskat juotiin niistä purkeista mehua :) ne oli ahkerassa käytössä niin, että kuvat ja tekstit kului pois.
Mun pissipurkki on ihan perus valkee kertakäyttömuki, myöskin kestokäytössä (toki pesu joka käytön jälkeen). Pönttöön tippumisen jälkeen vaihdoin kuitenkin :hilarious:
 
Muokattu viimeksi:
Mä en oo sinne ei tää voi olla näin vaikeeta ketjuun tullu mukaan just koska siellä on tosi paljon porukkaa ja haluais ns kuulua mukaan alusta asti, siks oli tosi hyvä kun tää ketju perustettiin :)

Mulla on masis, ei mitään tuntemuksia mihinkään suuntaan, kp22. Dpo päivistä en tiedä kun ei tarkkaa ovisajankohtaa tiedossa.. Menkkoja odotellaan reilu viikon päästä alkaviksi.
 
tiiamariia on tosiaan vähän vaikea päästä sisään ketjuun, jossa on jo paljon ennestään toisille tuttuja; kokeneet niin paljon yhdessä. Hyvin siellä vastaan otettiin mutkin :happy: oon ollut siellä vasta vissiin 3kk. Hirmu paljon siellä saa hyviä vinkkejä/neuvoja :)
Hirmu paljon siellä on kuitenkin jo ennestään äitejä, niin halusin et on meille esikoista (jo pidempään) yrittäville oma ketju. Kiva, että tän ketjun on kokenut muutkin tarpeelliseksi :shy:
On jo hieno porukka meillä täällä kasassa ja lisääkin saa tietty tulla :)
 
Niksu, mietin samaa, että on paljon ensimmäistä yrittäviä myös tuossa toisessa ketjussa. Ehkä kun kaikki tikuttelut ja tuntemukset tapahtuu ekoja kertoja, niin haetaan enemmän vinkkejä ja tukea!

Lara, toivottavasti viiva vahvistuu. Jotain siellä näkyy vaikka aikaiset päivät onkin! :)
 
Eltsi ja Niksu yllätyin, että meitä oli siellä näin monta! Paljon porukkaa, niin vaikea muistaa kellä on moneskin toiveissa. Etenkin, kun on itsekin niin uusi vielä ketjussa. Täällä on kiva, että ollaan melko lailla samanlaisessa tilanteessa kaikki :) toki osa jo esim hoidoissa ja toiset vasta harkitsee/hakeutuu.
 
Hmh. :grumpy: taisi olla eilinen testi susi :dead: nukkuminen meni aivan horteessa, näin vaan unia tikuista ja käänsin kylkeä. Enpä enää jaksanut olla epävarmuudessa: pelko siitä, että iltainen viiva oli joku vika tikussa. Tässä nyt testejä uitellut (3 eri merkeistä), eikä mitään :sad010
Kummallisesti kävi viime kierrossa samoin, myöskin iltapissistä! :wideyed: :wideyed: Mikähän ihme on, että aamupissistä eivät näytä mitään ja illalla väärän positiivisen :banghead:
Taidan ostaa jatkossa vain pc-testejä tms.

On aikaiset päivät, mutta kyllähän tällanen käy melko pahasti luoton päälle, että sieltä oikeeta plussaa tulis :confused:

Kiitos tsempeistä! :)
 
LaraS, pahoittelut ettei enää lupaavan testin jälkeen mitään näkynytkään :sad001 toi on ehkä pahin, että eka tulee haamua ja sit ei mitään..

Niksu, toivottavasti teillä alkaa taas pian asiat etenemään!

Mä oon samaa mieltä kans, että se toinen ketju on tosi informatiivinen, mutta tekstiä tulee niin paljon välillä että hyvä kun ehtii lukea :grin täällä pysyy helpommin kärryillä kuka on kuka.

Mulla nää kummat menkat vaan jatkuu.. eilen kivut alkoi helpottaa, mutta katosi samaa tahtia myös vuoto.. nyt enää kolottaa oikeeta munista (tai jotain muuta siinä lähellä). Mun niin tekis mieli mennä yksityiselle gynelle, vaan tässä kuussa on niin paljo menoja ettei kerta kaikkiaan riitä rahat! :banghead: Voi kyl olla varmaan sekin, että ku painoa on tullu kuukaudessa joku 6 kiloa lisää, niin menny hormonit sekaisin.
 
Elisenda Mulla kävi viime kierrossa sama, samoilla tikuilla. Tosin silloin oli kp27/dpo12 ja samana iltana oli nega tikku, alkoi tuhrut ja vuoto; seuraava päivä olikin kp1 :/
Nyt en sitten tiiä, onko vaan kropassa vika, ettei alkio lähde kehittymään. Eipä ihme, jos luteaalit on jopa parikin päivää vaan - marraskuussa oli 5pv o_O Tässä nyt ihmettelen: alkaako menkat vai onko vielä mahdollista muuttua vielä plussaksi. Yritin saada lääkäriä kiinni, että olisko mahdollista saada lugesteron. Hoitaja laittoi soittolistalle, mut ei luvannut että lääkäri edes soittais.. Kun en oo heidän asiakas vielä. Eikä se kyllä tähän kiertoon enää varmaan hyödytäkään :sorry:

On tää vaan julmaa peliä :smiley-angry016 onneksi on vertaistuki :happy:

LaraS kp18/dpo7/27?
 
Niin ja Elisenda paino voi hyvinkin vaikuttaa. Mulla oli pitkään aika säännölliset kierrot, mutta painon pudottua (muutama vuosi sitten lähes 10kg) meni aivan sekaisin! Luulisi, että painon laskiessa hormonitoiminta tasaantui eikä päin vastoin. Paino tuli takaisin vuosien saatossa extrakiloilla :sad001 nyt taas yritän karistaa vähemmäksi.
 
Onko teillä pitkiä käyttö kokemuksia royal geleestä? Itsellä kahdella vikalla kerralla ilmaantunut menkkojen jälkeen veristä vuotoa, kun olen aloittanut ne royal gelee kapselit. Menkkojen aikaa en huomannu mitää erikoista, mutta päivä menkkojen päättymisen jälkeen on alkanut vähän niinku uudestaa niukat menkat (outoa juilintaa ja veristä vuotoa). Vuoto lakkaa parissa päivässä kun olen lopettanut kapseleiden ottamisen.
 
Mauste, mä söin pari vuotta sitten pari purkkia niitä. Mutten huomannut mitään muutosta missään, joten en enää kolmatta purkkia ostanut!
 
Mäki tuun tuolta Ei tää voi olla näin vaikeeta -ketjusta tännekki höpisemään :p Tosiaan ensimmäistä yritetty lokakuusta 2015 asti ja nyt tän kuun lopulla mennään Oysiin ensikäynnille. Endometrioosia epäilty nyt kesästä asti, mutta varmuutta/diagnoosia ei oo. Sehän pelkästään jo saattas selittää tän lapsettomuuden.
Nyt kp2/25-26 menossa, yk18 siis pyörähti käyntiin eilen. Onneksi kuukauden päästä alkaa jo ehkä olla selvillä missä vika ja miten lähdetään hoitamaan :)
 
Triana Tervetuloa, kiva että tulit :) teillä on jännät hetket käsillä :nailbiting: tsemppiä! :happy: varmaan helpottaa, jahka alkaa asiat rullaamaan ja selviämään. Odotellessa luomuplussa, niinhän :wink
 
Laitan vielä iltatikusta kuvan. Kurjan suttuiseks ja epätarkaksi nuo menee, kun pitää rajailla, jotta mahtuu tiedosto tänne :confused:
Pregcheck -testejä siis ostin lähikaupasta. Aamulla uusi taas :)
 

Liitteet

  • IMG_20170103_194100.jpg
    IMG_20170103_194100.jpg
    206.9 KB · Katsottu: 140
  • IMG_20170103_194309~2.jpg
    IMG_20170103_194309~2.jpg
    152.9 KB · Katsottu: 168
Takaisin
Top