Pitkään esikoista toivoneet kuumeilijat

Kuinka kauan yritystä on takana

• 10-12 kk

Äänet: 1 6.3%
  • 1-1,5 v

Äänet: 8 50.0%
  • Yli 1,5 v

Äänet: 7 43.8%

• Kaikki äänestäjät
    16
  • Poll closed .
Hurjasti onnea Siriukselle ja Ronyalle plussista! Pidetään sormet ja varpaat ristissä, että pienet tarraa kunnolla kiinni. :Heartred

Kiitos neuvoista Sirius, Laras ja Gadian! Ajattelin tän kierron jälkeen ottaa miehen kans kunnolla puheeksi tuon tutkimuksiin lähtemisen. Aiemmin on sivuttu aihetta, mutta sillon vielä uskottiin, että raskaus onnistuisi ilman apukeinojakin.. Nyt olis just ovulaatio käsillä, niin en viitsi miehen päätä sekottaa näillä jutuilla, ettei vaan tuu suorituspaineita.. :winkKuitenkin pieni toivo vielä elää, että jos luomuna vielä tärppäis. :smiley-angelic001

Kävin eilen verikokeessa ja tänään sain tietää vastauksen. Hcg oli eilen 786. Huomenna tulee kaksi viikkoa siirrosta. Varhaisultra varattu 14.12. Nyt siirryn varovasti jatkoketjuun.

Sirius, mikä sulla tilanne? Onko viivat vahvistunut? :happy:

Kiitos Tiinuliinu ja Littlemermaid!

Niin ihanaa Ronya että kaikki vaikuttaa olevan tosi hyvin! Tänään en ole testannu, mutta eilinen oli plussa kyllä. Ei tosin vielä sekään tasavahvoilla viivoilla ja siksi aion testata huomenna vielä kerran. Mutta tuli ostettua joku digiplussajuttu niin ettei se taida näyttää viivojen vahvuutta, äh. No saa kelvata ja jos se vielä on plussa niin soitan jonnekin minne sitä nyt kuuluukaan soittaa. Toivottavasti seuraan kohta perässä sinne jatkoketjuun! Pysy sinä ainakin siellä sitten!!!

sirius, hienoa että on plussa ja vahvistuu. :) Varmasti pääset pian jatkoketjuun seuraksi piinailemaan tätä alkuraskautta!

Kopioin nyt vaan tökerösti tän saman omanapailun, minkä laitoin myös ivf-ketjuun:

Mulla 9 päivää Pergoverisin pistelyä takana. Tänään oli viimenen ultra. Ainaki 3 hyvän kokosta rakkulaa oli, voi olla enempiki, mutta munasarjan yläosaa ei saatu kunnolla näkyviin vaikka kuinka mahaa paineltiin. Lantion isoimmat verisuonet ja huono näkyvyys on mahdollisesti punktion esteenä :banghead: Niiden verisuonien läpi ei uskalla mennä, liian iso riski sisäiseen verenvuotoon. Mulla siis munasarja niiden yläpuolella (endometrioosin takia kiinnittynyt tosi ylös) kun kuuluis olla alapuolella. Kaikkensa aiko lääkäri yrittää ja harmitteli kun mulla on näin erikoinen ja vaikee tilanne.

Vielä kuitenki jatketaan 3 päivää Pergoverisin pistelyä ja keskiviikkona yritetään punktoida :nailbiting:

Hirmusti tsemppiä Triana, toivon todella että punktio onnistuu!

Täällä menossa kp 4. Ensi kuussa tulee yritystä täyteen kaksi vuotta..

Toivottavasti punktio onnistuu Triana! Ajattelen sinua keskiviikkona!

Ja voimia Pene! Kyllä sinunkin vuorosi vielä tulee! Toivottavasti nyt tosi pian!! Halaus!!!

Kiitos sirius! [emoji173] Ja Triana, miten meni?

On:
Mulle soitettiin tänään Naikkarilta, että oli ollu alkiodiagnostiikkan väellä kokous ja käsitelleet tulevia asiakkaita ja haluavat mut sinne mahdollisimman pian, ku se mun AMH arvo on aivan onneton. Sano hoitaja että "olis hyvä saada mahdollisimman pian asia etenemään ja selvittää, onko sulle mahdollista raskautta saada aikaan." :( Hieman märkä pyyhe päin näköä.

Pene kunpa siellä löytäisivät äkkiä teille sopivan hoitokaavan :Heartred Varmasti kaikkensa yrittävät, kun nopeasti haluavat teidät sinne.

Kaikkien yllätykseksi punktio onnistui tosi hyvin hoitajan painaessa mahaa samalla kun lääkäri keräili rakkuloita. Niitä olikin sitten ilmeisesti yli 10, mutta vain 2 solua niistä saatiin. Tänään ei tullut sitä pelättyä puhelua polilta, joten ainakin toinen on hedelmöittyny ja huomenna siirto jos lähteny jakautumaan. Oon vieläki vähän hämilläni, että ylipäätään saatiin edes se punktio tehtyä ja on kyllä ihan lottovoitto, jos sieltä huomenna alkion kyytiin saan :cat:

Pene, hyvä juttu että kiirehtivät teitä hoitoon mutta hitsi miten hurjasti sanottu... Kauheeta jos hoitoihin pitää lähteä jo sillä asenteella että onko tästäkään mitään apua. Kumpa sun amh-arvo olis jatkanu nousua!

Triana, mahtava juttu että punktio onnistui, peukut pystyyn että huomenna saatte sinnikkään kaverin matkaan!

Oi ihanaa Triana että punktio onnistui! Onnea huomiseen!! Ja toivon että saat parhaan joululahjan!

Pene, hyvä että asiat etenee! Kyllä ne jotakin keksii! Toivon niin että onnistut pian!

Kiitos paljon kaikille!

On otettava faktat faktoina ja alettava valmistautua myös siihen vaihtoehtoon, ettei päästä hoitoihin. Ja että raskaus voi olla mulle mahdonta. Se on vaan otettava huomioon, vaikka kuinka sattuu. Aiemmin oon tosi vahvasti uskonut että apu löytyy hoidoista. Sulkenut silmäni siltä, että aina nekään ei auta. Tai ettei niihin aina oteta. Mutta nyt kun se on ääneen sanottu, niin pitää alkaa valmistautua.

Pene, kyllä mä ainaki uskon että pääsette hoitoihin, ei kai ne voi ketää toivottomana tapauksena suoraan karsia pois. Toki kannattaa olla realisti mutta älä anna sen kääntyä pessimismiin ennenku saatte lisää faktaa tilanteesta. Ja jos se alhainen amh tarkottaa että sulta ei saada paljoa munasoluja niin sit on olemassa luovuttajasolutkin. Toivottavasti saatte pian uuden ajan ettei sun tarvi kovin kauaa tätä itekses päässä pyöritellä.

Pene uskotaan, että aina on toivoa :shy: ei luovuteta vielä, jookos? Voimia odotteluun :Heartpink

Triana oi että, ihanaa, kun saitte alkioita :Heartpink nyt sitkeä sissi kyytiin ja luppuvuodelle vielä pysyvä plussa :smiley-angelic001

Pene kyllä, tietty on pakko hyväksyä tosiasiat. Niinhän se kyllä useimmiten on, et pelätään pahinta mut toivotaan parasta :shy:

Takaisin