Pisin aika jonka olette olleet erossa puolison kanssa?

Pisin aika taitaa olla kolme yötä ja sekin oli ihan meidän seurustelun alkuaikoina. Nykyään ollaan pisimmillään kaksi yötä erossa eli silloin, jos ollaan lasten kanssa isomummolassa tai mies on työreissussa. Yksi yökin erossa tuntuu välillä tosi oudolta, enkä osaa edes nukkua kunnolla, jos mies ei oo vieressä.
 
Seurusteluaikana ehkä joku 3-4 päivää saattoi mennä ettei nähty. Yhteenmuuton jälkeen ollaan oltu ehkä 1½ vrk erossa, kun olin leikkauksessa. Kummankaan työ ei ole sellainen, että tulisi pidempiä työmatkoja. Reissataan aina koko perhe yhdessä.

Pisin aika taitaa olla kolme yötä ja sekin oli ihan meidän seurustelun alkuaikoina. Nykyään ollaan pisimmillään kaksi yötä erossa eli silloin, jos ollaan lasten kanssa isomummolassa tai mies on työreissussa. Yksi yökin erossa tuntuu välillä tosi oudolta, enkä osaa edes nukkua kunnolla, jos mies ei oo vieressä.

Mun mielestä on kans outoa mennä nukkumaan yksin, jos mies on vaikka ollut pikkujouluissa tms. Kun aina mennään yhdessä nukkumaan. :D Jos mua nukuttaa aiemmin kuin miestä, nukun ensin sohvalla ja sitten siirrytään yhdessä sänkyyn.

Mutta toisaalta, nautin kyllä ajasta kun saan olla yksin illalla. Se on kivaa vaihtelua.
 
Meidän pitkään parisuhteeseen (16,5 vuotta) mahtuu aika monia pitkiä jaksoja erossa, vaikka koskaan ei ole ollut kyse ongelmista. 3 vuotta asuttiin eri maissa, joista 2 eri maanosissa, tuolloin nähtiin 3-4 kk välein. Melkein aina on työt pitäneet meitä eri paikkakunnilla, tällä hetkellä 2-3 yötä viikossa, sen lisäksi työreissut Aasiaan saattavat venyä reiluun viikkoon. Tietysti jahka tuo kolmas pyörä maailmaan saapuu, pitää asioita järjestellä uusiksi - ollaankin vitsailtu, että noinkohan selvitään siitä, että ollaan koko ajan saman katon alla.
 
Meillä pisin aika lienee etäsuhteen aikana , olisiko ollut kaksi tai kolme viikkoa :think005
 
Seurusteluaikana ja vielä kihloissakin, kun asuttiin omissa asunnoissa, niin oltiin erossa parista päivästä viikkoon. Lähinnä mun vuorotyön ja iltakoulun vuoksi ja hän taas aamuvuorolainen. Ei se kyllä pahemmin haitannut, oltiin myös totuttu asumaan itsenäisesti. Ja oltiin videopuhelimella kuitenki yhteydessä päivittäin. Niin ja olen toiminut tukiperheenä seurustelu aikanamme, niin niinä viikonloppuina mies oli "evakossa" . Sitten kun muutettiin saman katon alle 11/18, niin pisin aika on ollut klo:6-23. Kesällä menen leirille 3vrk, niin silloin tullaan myös olemaan erillämme.
Tykkään myös olla kotona välillä ihan yksin ja hiljaisuudessa.
 
Mun opiskeluaikana kun olin toisella paikkakunnalla harjoitteluiden perässä 4kk. Tuona aikana oli 3 tai 4 viikkoa pisin aika, että ei nähty. Alusta asti mies on myös syksyisin käynyt metsästysreissuilla viikon tai pari per reissu. Oltiin siis totuttu erossa oloon jo ennestään, niin ei tuntunut niin pahalta, vaikka ikävä tulikin. Minusta välillä on ihan kiva olla erossa se muutama päivä, että on aikaa nauttia yksinolosta ja kerkeää tulla ikäväkin.
 
Suhteen alussa kun asuttiin eri kaupungeissa ja opiskeltiin, taisi olla kaksi viikkoa. Yhteenmuuton jälkeen kaksi yötä on maksimi. :)
 
Pisin aika erossa taitaa olla synnärille vietetty aika, eli 2-3vrk?
 
Kyllä ainakin sen pari viikkoa. Aloimme seurustella kun olin 19 v. ja asuimme silloin samassa koulun asuntolassa. Kun sitten lähdin jatkamaan opintojani toiselle paikkakunnalle mies jäi vielä jatkamaan omaa tutkintoaan. Siinä oltiin sitten pari vuotta eri puolilla rannikkoa ennen kuin muutettiin yhteen.

Yhteenmuuttamisen jälkeen ei sitten olla niin pitkiä aikoja oltu erossa. :happy: Olisiko maksimissaan sen viikon, puolitoista jos mies on ollut työkomenolla jossain pidemällä? Silloinkin olen yleensä mennyt välillä käymään.
 
Takaisin
Top