Pirkanmaan odottajat

Tutustumistunti mammajoogaan saa ainakin multa kannatusta. Sen jälkeen voisi sit mennä vaikka syömään tai kahville jonnekin?
 
Jooga ei saa multa kannatusta, koska rasituskiellon ja supistusten vuoksi kaikki liikunta kielletty. Toivottavasti järkkäisitte siis jotain muuta johon olisi edes mahdollisuus osallistua. :)
 
Mullakin jooga on ehkä ei listalla. Toisaalta vois auttaa selkäkipuihin, mut jos se pahentaakin niitä, niin en tiedä millä lattialta ylös pääsen. Joku kahvittelu vois olla ihan hyvä vaihtoehto. Tuskin jutunaiheet sen aikana loppuu. Niin ja sellasessa paikassa jossa lapsillekkin on tekemistä, kuin täällä muillakin näytti niitä jo entuudestaan olevan.
 
minä olisin myös kiinnostunut tapaamaan teitä :) itselle sopisi ma-pe iltapäivät tai sitten vkl. töissäkuno len arkisin neljäänasti :)
 
Mikä olis ok hintahaarukka/ hlö ohjelmalle? Ja olisko jollakin tarjota tiloja maksutta poppoon käyttöön?
 
Mun mielestä vois joka tapauksessa olla ns maksuton kahvittelu joko erikseen tai osana, ettei hinta olis kellekään kynnyskysymys.
 
Mites meidän miitti? Onko Vadelmamami vielä innokas järkkäämään esim ryhmärentoutusta? Tai tietääkl joku jonkun valmiin tapahtuman jonka yhteydessä voitais treffata? Tai onko porukka enää kiinnostunutta ylipäätään?
 
Minua kiinnostaa, jos vaan vointini puolesta pääsen osallistumaan! Päivä kerrallaan kun tässä on mentävä, niin en uskalla luvata etukäteen varmaksi mitään, mutta osallistumisesta olisi kova. :)
 
Ryhmärentoutus olis kyllä ihana, mutta kysyntä on ollut niin vaisua, ettei ohjattu ryhmä näytä toteutuvan.
 
Koskas täällä on porukat jäämässä äitiyslomalle? Mietin vaan että jos viikolla päivällä olis mahdollisuus tavata.
 
10.11. ja osallistuisin kyllä rentoutukseen, jos sellanen järkkäytyis! :)
 
Takaisin
Top