Pirkanmaan odottajat

Meillekin saa tulla, jos ei ole halukkaita emännöimään. :)

Onko jollain muuten kiinnostusta Noshin vaatekutsuille? Ajattelin jossain vaiheessa ehkä pitää. Ensi kuussa tulee naisten mallisto.. :)

Mä olin ajatellut tarjota tätä Pälkänettä? Ennen pääsiäistä vaan on jo kaiken näköistä, mutta sitten ke30/to31.3 sopisi? Tai muutenkin huhtikuussa :)

Mä tässä just eilen ja tänään olen harkinnut tilausta Noshille, mutta huomenna kai tulee lastenmallistoon uutta, joten venaan nyt vielä siihen asti..

Noshilla on ihania vaatteita ja laadukkaita :) Se on myös mun mielestä kiva että siellä on samoja kuoseja sekä pojille että tytöille....jos haluaa "samikset" molemmille :)

Moikka Harmony! Meidän perheelle kuuluu oikein hyvää, kiitos kysymästä :) Mä myös usein mietin mitä sinne salaisen puolen porukalle kuuluu....olisi kiva Harmony kuulla myös teidän perheen kuulumisia!

Aika moista vilskettä tämä elämä on, välillä on päiviä kun on ihan loppu, mutta pääasiallisesti kuitenkin tosi kivasti noiden muksujen kanssa menee. Poika ryömii kovin paikasta toiseen ja yrittää pysyä isompien perässä. Hauska kun siitä ihanasta vauvasta on yhtäkkiä tullut isompien mielestä riiviö, mikä sotkee kaikki leikit :wink Odottakaahan vaan kun pikkuveli nousee pystyyn!

Meillä on nyt pojalla ollut pari kertaa tosi ärhäkkä flunssa ja hengenahdistusta sekä kovaa yskää. Lääkärit ovat epäilleet kurkunpääntulehdusta sekä infektioastmaa. Saa nähdä mikä tulee olemaan diagnoosi, mutta tällähetkelläkin raukalla on tosi kurjan kuuloinen yskä mikä ei tahdo hellittää :sad001 Onneksi kevääseen päin mennään ja rupeaa flunssatkin vähenemään. Juuri uutisissa oli että ekat kevään merkit alkavat ilmaantumaan :smiley-bounce013 Ihanaa! Harmony jos kuka tietää miten paljon elämä monilapsisessa perheessä helpottaa, kun jää tämä kymmenien vaatteiden pukeminen ja riisuminen ulosmentäessä pois kun ilmat lämpenevät. Sitä odotellessa!

Meillä on vähän suunnitelmissa että keskimmäinen aloittaisi päiväkodin pienillä tunneilla ensi syksynä ja tämä mamma ehkä lähtisi iltaopintoihin....saa nähdä tuleeko haukuttua liian iso pala :wtf:

Ihanaa kevään alkua kaikille äipille ja vauvoille :glasses9:flower:icescream

AI niin, harjattiin meidän jäpikän hampaat tänään ekaa kertaa :brushteeth

Viikon tärppinä pääsisi kirpputorille. Pirkanmaan monikkoperheyhdistys ry järjestää ensi lauantaina 12.3 klo 10-12 kirpputorin Koivistonkylän Prisman 2. kerroksessa. Paikalla on useita myyjiä ja löytöjä pääsee tekemään lastenvaatteista, -tarvikkeista ja leluista. :)

Kaikki käy :) nosh kiinnostaa kyllä ja jos joku haluaa tulla lyhyellä varoitusajalla eli nyt pe 18.3.klo17 me & i lasten ja naisten vaatekutsuille niin laita viestiä :) saa tulla yksin tai pikkuisen kanssa. Kutsuin vaan alunperin lähellä olevia lapsellisia,mut monelle on tullut este niin täytyy laajentaa tätä reviiriä :)

Sorgen meikäläisen hiljaiselo, viime viikolla lapsi vattataudissa, viikonloppuna minä, ja nyt näemmä pukkaa vielä flunssa. Eli ei nyt ainakaan tällä viikolla kannata treffata meillä..

Joo, ehdottomasti tavataan taas, kun meillä jäi ne viime treffitkin väliin. Nyt voi olla "hieman" vauhdikkaampaa porukkaa, kun viimeksi meidän tavatessa ainakin osa vauvoista pysyi vielä paikallaan pötköttämässä tai istumassa.

Käviskö viikko 17? Siihen mennessä vois aatella, et ois jo tervehtynyt :) ehtii kyllä jo uudetkin pöpöt iskee, mut ollaan positiivisia ettei tuu! Jos ei päästä eppin luo niin tullaan elaffylle?

Ois tosi kiva nähdä pitkästä aikaa :)

Kuun viimeinen viikko? :) Järjestetään itsemme joihinkin treffeille!

Voih, me lähtään silloin koko perheellä Budapestiin. Jos ei edellinen viikko käy niin sopiiko teille viikolla 17 se maanantai?

Takaisin