Pirkanmaan odottajat

Mulle sopii elaffy et pidetään teillä. Sulle varmaan helpompaa ettei tarvii liikkua kahden vauvan kans. Miltäs toi vk 6 näyttää?

Kyllä noiden kanssa nykyään sujuu liikkuminen, kun pystyvät istumaan niin saa ikea-kassiin.. :D

Plussaa meillä tietysti on se, että välineitä ja muita on riittävästi kahdelle. :)

Vko 6 onnistunee kyllä. Keskiviikko on huono päivä. Ensi viikko olisi meidän kannalta paras, kun mies onkin vielä silloinkin kotona. Olisi helpoin siivoilla jne.. :) Mutta ihan kaikki käy! Olen minä tuplien kanssa niin paljon mennyt ja liikkunut, että ei ole liian isoa haastetta olemassakaan meille. :D

Meille käy viikko 6 hyvin! Ja silloin saa tulla myös meille... tai sitten kuun vikalla viikolla voi tulla meille myös eli viikolla 8. Tai no voi meille milloin vain oikeastaan tulla mutta viikko 7 ollaan mummulassa koko viikko!

Mennäänkö mennille? :) Meillekin saa tulla, mutta jos joku "uusi" haluaa kutsua, käydään siellä ensin. :) Meille keskiviikkoisin on huono päivä, mutta muut käyvät näillä näkymin molemmilla ehdotetuilla viikoilla. :)

Mulle ainakin sopii et mennään mennille. Mulle käy vk6 tai vk8 mikä päivä vaan iltapäivällä klo.15.30-> ehdota sä menni jotain päivää mikä käy sulle parhaiten.

Meillekin käy viikot 6 ja 8 klo 15:30-->. Jos saa toivoa, niin ei tiistai, mutta silloinkin päästään ehkä lyhyesti käymään.

Tervetuloa sitten meille! Tuo kellonaika on hyvä eikä meillä ole minään päivänä mitään siihen aikaan. Aarni tod.näk. nukkuu, mut sit rojottakoon omalla pihalla! Otetaan vaikka se vko6 ja mikä päivä siis sopii vaan. Otetaan joku muu kuin tiistai ni Corianderkin voi olla pidempään!

Maanantai on hankala. Voi olla, että ei päästä tulemaan silloin. Itselläni on taysin käynti iltapäivällä ja siellä menee x aikaa..

Takaisin