Täytyy vielä todeta, että meidän energistä neitokaista eilinen vierailu ei väsyttänyt lainkaan. Parilla 10 min kauneus-unilla selvittiin tapaamisesta klo 23 saakka...
Ehdotan seuraavaksi kerraksi jo valmiiksi Pirkkalan abc:ta, kun sinne pääsee keskustasta bussilla. Pääsevät kaikki autottomatkin mukaan halutessaan. :) Kaleva toinen hyvä, mutta siellä ei taida olla leikkipaikkaa?
Mä kannatan kanssa noita leikkipaikallisia :) Lahdesjärvi hyvä ja käy Pirkkalakin. Mä en muista onko Kalevassa leikkipaikkaa. Ens kerralla pakko päästä mukaan :)
Ens kuussa mekin ehkä uskallettava mukaan!! Pienellä jo sen verran ikää! Matkaa on jonkin verran mut autolla tultas ennen kun liukkaat kelit syksyllä tulee! Ite oon Pirkanmaalla ollu muutama vuos sitte töissä!!
Eihän orituvassa sattuu oleen leikkipaikkaa? Tai mitäs ABC:tä tmv siellä päin on? Mä en niitä oikeen tunne??
Mäkin voisin yrittää viimein seuraavalla kerralla messiin. Viime viikolla piti olla seuraavana päivänä menoa (peruuntui kyllä sitten viime tinkaan) ja ei viitsi tytön elämää sekoittaa uusilla asioilla ihan joka päivä :)
Mekin oltais ens kerralla tulossa mukaan jos ens kuulle saatas treffit kun toinen ei oo vastasyntyny enää ja tykkää nukkua autossa ja ei oo vielä pääkallokelit toivottavasti, järkätään syyskuuntreffit niin mekin päästään, jooko??!
Mä en ens viikolla pääse ku just ti-iltapäivänä. Ma on koulua ja ke-su ollaan Vantaalla. Mutta ei tarvii mun mukaan suunnitella kun tosiaan niin huonosti sopii. Seuraava viikko käy ehkä paremmin.
Meille ei oikein tiistait sovi, ensi tai sitä seuraavalla viikolla sopii ma ja ke klo 15:30 alkaen tai sitten to tai pe joskus iltapäivällä. Oisko se ensi viikon jälkeinen viikko parempi, jos ensi viikolla on useammalla kiireistä?