Pirkanmaan odottajat

Vähän on ollut mulla hiljaiseloa tän foorumin suhteen viime aikoina kun kiirettä ollut mutta olisi kiva kyllä tulla kans tapaamiseen. Koitan siis saada autoa käyttöön että pääsisin paikalle :)

Käyttääkö kukaan keskiviikkona tulevista sitä weleda imetys teetä? Mulla on vajaa paketillinen sitä ja voisin ke ottaa mukaan jos joku sen haluaa :)

Mulle tuli mustikkametsä reissu, voi mennä tiukalle,mutta yritän ehtiä mukaan tai sitten tulen vähän myöhässä!

Esikoinen ei ole vielä palannut Särkänniemestä ja mun täytyy olla kotona ottamassa reissaaja vastaan, joten myöhästymme todennäköisesti.

Ihanaa oli taas nähdä äitejä ja vauvoja. Harmi, kun esikoinen ei päässytkään mukaan, kun kerrankin olisi ollut seuraa. Oli tosiaan ex tempore- reissussa toisen perheen lasten kanssa, niin aikataulu ei ollut minun käsissäni.

Niin olikin ☺ hyvin näytti silti esikoinen viihtyvän. Onneks oli isomies mukana niin sai hetken jutella rauhassa ☺

Oli kyllä kiva! :) Mies oli hoitanut kaikki juoksevat asiat sillä välin, kun oltiin tyttöjen kanssa reissussa. Nyt vasta syödään.. eli hyvät unet ottivat!

Järkätään seuraavat treffit siten, että mininenkin pääsee mukaan. :)

Kiitos myös täältä, oli kiva treffata :) tyttö veti hirsiä vielä pari tuntia kotiin tulon jälkeen, ei mitään tietoa et oltais jossain käyty :)

Kiitos minunkin puolesta, oli mukavaa! Poika suostui nukahtamaan vielä kotimatkan ajaksi autoon niin päästiin rauhallisissa tunnelmissa kotiin asti. :)

Mää vietin aikaa kotona :D olis kyl oikeesti kiva tulla mut tuo matka on jonkinmoinen! :/

Takaisin