Pirkanmaan odottajat

Noup, en ainakaan minä, koska mulla ei ole kiire synnyttään ja taidankin olla ainut lajissaan :wink

Tsemppiä kipa, ja toivotaan tosiaan, että pääset vielä itseksesi kotiin ja myöhemmin sitten vasta "vauvan hakuun" :)

Kiitokset taas eilisestä treffiseurasta. Kiva et tulit coriander näyttään vauvaa, konkretisoitu itellekin taas et kuinka pieniä ne vauvat oikeesti on
Puhuttiin eilen et seuraava tapaaminen ois varmaan sit kun alkaa vauvoja oleen jo maailmassa.

Kiitokset mun puolesta myös! Seuraavaa tapaamista heti sit kehiin, kun joku on synnyttänyt meistäkin ja pääsee lähteen kotoa liikkeelle vauvan kanssa :)

Oli kiva taas tavata ja odotan kovasti näkeväni lisää vauvoja seuraavassa tapaamisessa. Kiitos myös kaikille vauvasta onnitelleille!

Kiitos munkin puolesta! Oli tosi kiva nähdä teitä kaikkia :) mä veikkaan että mulla vauva vielä jonkin aikaa masussa majailee, niin mulle sopii tapaaminen vielä masunkin kanssa. Aikakin menee nopeammin kun on jotain ohjelmaa :)

Meillä kans hienosti lähteny vauva arki käyntiin. Yllättävän äkkiä muistu mieleen et miten niitä vauvaja käsitellään. Kauhulla odotan jo nyt sitä kun mies palaa töihin juhannuksen jälkeen

Joko uskaltautuisitte kahville ens viikolla tai sitä seuraavalla viikolla? Ens viikolla mulle sopis aamupäivällä tai sit seuraavalla viikolla illasta.

Hui.. mut uskallan mä ainakin ja mikä aika vaan käy.. ehkä iltapäivä helpompi.. ☺

Katsotaan, jos minäkin nyt vihdoin uskallan lähteä mukaan. Riippuu kyllä ihan päivästä ja kellonajasta. Kahden kanssa on kuitenkin aina eri kuin yhden kanssa.. :)

Kannatetaan! Mulla on kyllä nyt vähän flunssaa, mutta jos ehtisin päästä siitä eroon ennen tapaamista.

Takaisin