Pirkanmaan odottajat

Mekin voidaan tulla huomenna jos vaan jaksetaan. Aamupäivälle on sovittu yhdet treffit ja unet sen jälkeen vaikuttaa et miten päästään lähteen liikkeelle.
 
Aarni nukkuu vielä päiväunia eli ei me keretä tänään enää keskustaan.. voi olla, että nyt on saatettu siirtyä yksiin uniin. Aamupäivällä oltiin leikkimässä mun synnärikaverin luona ja Aarni pääsi nukkuun vasta klo13 jälkeen. Eilen oli sama homma, että vain yhdet unet. Nyt siis ehkä muutosta, mutta jatkoa ajatellen siis nämä iltapäivätärskyt sopii meillekin jo hyvin. Ennen se on ollut ihan pojan toisten unien aikaa ja on aina joko nukkunut treffeillä tai ollut väsykiukkuinen, kuten viimeksi nousi rähäkkä, kun ei saanut rauhassa syödä hiekkaa Ellin hiekkalaatikolla :D
 
Kaksi taaperoa kohtasi tänään sään suosiessa puistossa ja ens kerralla sitten lisää porukkaa mukaan... Ehdotelkaahan sopivia aikoja. Se kyllä huomattiin, että tuolla puistossa ei niin paljon ehdi seurustella, kun taaperot (ja isommatkin) ovat menossa kuka minnekin.
 
Mulla meni viimeksi jo kipan luona keskustelut osittain ohi korvien ku juoksinAarnin perässä :D

Onneksi se Pikkukakkonen on aidattu ainakin!
 
Pistin yv:tä treffeistä tällä torstaille. Hihkaiskaa, jos joku unohtui listasta. Tupla-menni taas tuli mukaan :P
 
Missä treffaillaan ja mihin aikaan? Meillä on aamupäivisin melko paljon ohjelmaa, mutta esim torstai kävisi meille. :)
 
Meillä on torstaina EHKÄ treffit yhden äiti/lapsi-kaverin kans, mutta heidän pääseminen ei ole ikinä ihan varmaa. Se ois iltapäivällä, mutta oon nyt toiveikas sen suhteen. Yleensä meillekin käy iltapäivä paremmin, se tuntuu niin paljon pidemmältä.
 
Mä ajattelin suunnata poikien kans huomenna iltapäivällä tammelan puistoon. Huomiselle oli luvattu hyvää ilmaa. Meistä saa ainakin puistoseuraa klo.15.30
 
Voi kökkö, me ois ilman muuta liitytty seuraan, mutta meen hakemaan neljältä miestä töistä ja ajellaan moikkaamaan tulevaa kummipoikaamme ekaa kertaa :)
 
Päivän menovinkkinä pop-up kirpputori Koivistonkylän Prisman toisessa kerroksessa tänään klo 10-12. Lastenvaatteita, tarvikkeita, leluja jne myynnissä. :)
 
Ainiin se oli tänään ja me kerettiin sopia jo puistotreffit naapurin tyttöjen kaa aamupäivälle!
 
Treffikuulutus! Ensi viikolla keskustassa jossain? :)

Meille käy klo15-> minä päivänä vaan!
 
Meille käy vain perjantai. Muut päivät ovat sen verran hankalia aikatauluiltaan, että jos johonkin muuhun päivään päädytte, me ei päästä tulemaan.. :sad001 Olisi kyllä kiva treffata!
 
Mä oon pahoillani, me ei varmaan nyt enää tänä syksynä uskalleta lähtee niin kauas :sad001 eilen ja tänää supistellu kun vähän tekee kotihommia :sad001. Mä varmaa viimestää ma soitan neuvolaan joka tapauksessa. Oisin tänää jo soittanu mut ei oo soittoaikaa. Tarvittaessa soitan synnärille tässä välillä.
 
Elaffy, pidetään se perjantai nyt sovittuna, kun muita ei ole vielä "ilmoittautunut" :D

Mira, ymmärrän kyllä hyvin, tilanteen mukaan meet :) Sit ku vauva saa jo syntyä niin tulet sitten tänne vauhdittaan tilannetta :)
 
Meillä onkin sitten kunnon treffipäivä silloin, kun aamulla ollaan jo menossa monikkotreffeille! :D
 
Jos me tullaankin sinne! Aarni juoksee niin lujaa, et ne ei varmaan hoksaa ettei niitä ookaan ku yksi ja sama :D

Jos vaan jaksatte niin nähdään vaan :)
 
Takaisin
Top