Pirkanmaan odottajat

Julitsupulitsu

Oman äänensä löytänyt
Hohoi tulevat mammat!
Aattelin ehdottaa että kaikki pirkanmaalla asuvat ja miksei muuallakin asuvat voitas järkätä sellasta mammatapaamista:)Olisi kiva jutella kasvokkain ja tutustua uusiin ihmisiin? Vaikka muutama kuukausi ennen synnytystä ja sitten vauvojen kanssa:) esim vauvakinoja taikka kahvilla?
Mitä mieltä olette?
Ajattelin että varmaan tampere olisi hyvä paikka tapaamisille?
Varmaan kaikki kaipaa sosiaalista elämää kun kuitenkin ollaan kotona paljon sitten  vauvan tulon myötä:) 
itselläni on laaja kaveripiiri mutta kaipaan silti uusia ihmisiä elämään ja samassa tilanteessa olevia?
Saako tää ajatus tulta purjeisiin? 
 
Mukana! :) Mä asustelen Hämeenkyrössä,mutta aina mahku liikkua Treelle. :) Tai no tietty aina täytyy vähän miehen kanssa sopia,että jättää mulle auton,mutta kuitenkin. Niin ja jos ihan päiväaikaan koitetaan tavata niin mulla tulee mukana sitten tuo esikoinen. :)
 
Joo tää on ihan mainio juttu :) Mä kans mielelläni oisin tulossa. Ei tästä kuitenkaa oo kun se vajaa 40km tampereelle ni helposti pääsee vaikka sitten junalla kun meillä tosiaan vain yks auto. Mäkin kaipaisin enemmän näitä live kavereita ja se että kun täällä vaussa ja facessa meitä huhtikuisia on jo niin paljon ni melkein menee aika muiden juttujen lueskeluun ja sit ei ite jaksa enään toistella samoja asioita kirjottamalla omia kuulumisia. Facessa ehkä nykyään enemmän kun täällä :)
 
Hienoa,meitä on jo kolme;) täytyy vaikka myöhemmin perustaa oma face ryhmä tälle mammaliigalle niin saadaan paremmin asioista sovittua:)
 
Ei oo tänne näköjään ainakaan vielä ilmaantunu muita :) Pitäiskö mainostaa vähän tuolla facebookinki puolella jos ois muitakin innostuneita ni vois sit tosiaan alkaa sopimaan jotakin näkemisiäkin :)
 
Mä voisin kans olla mukana tapaamisissa! Sitten ensi vuoden puolella :) Facessa pysyttelen vielä hissukseen kun on vielä salaisuus siellä tämä pieni paketti :)
 
Parin viikon päästä mäkin olen Pirkanmaan odottaja. Nyt vielä remontti päällä ja muutto käynnissä.
 
Hienoa:) meitähän on jo monta:) kiva juttu! Mitä olette mieltä että pitäisköhän tälle tapaamis ryhmälle perustaa ihan oma face ryhmä? Voidaan kyllä tuolla mainostaa vielä tuolla huhtikuisten facessa jos saatais mukaan vielä ihmisiä..
Mun mielestä olisi selkeämpää että olisi oma ryhmä jos sovittaisiin tapaamiset ym... tietenkin normaali vauvahöpöttely jatkuisi tuolla huhtikuisten puolella:):):) mää voisin luoda sellasen ryhmän:)
 
Miuksu: olen perustanut n. Viikko sitten tälle tapaamisyhmälle oman face sivun.. Haluatko että lisään sut siihen? Laitatko mulle täällä vaussa yksityisviestillä sun nimen. Mun tarvii lisätä sut eka facessa kaveriksi ennen kun pystyn lisään ryhmään...voit heivata mut kavereista sen jälkeen..:)
 
Kane ja thessia, sitten kun haluatte liittyä tohon Pirkanmaan tapaamisryhmään(faceen perustettu oma ryhmä) laittakaa mulle täällä yksityisviestinä nimenne niin lisää teijät ryhmään:)
 
Takaisin
Top