Pirkanmaan helmikuuvauvat 2016

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Lyyli81
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kyllähän tuo sopii jos aika vain on sopiva. Minähän jään äitiyslomallekin jo joulukuun puolessa välin ja tämän hetken voinnin perusteella mahdollisesti jo lähiviikkoina sairauslomille.

Hienoo et näin moni olis halukas näkemään :) katotaanko myöhemmin sopivampi aika vai olisko porukalla jo jotain ehdotuksia?

Onko kovin monella vuorotyö? Mulle ainakin parhaiten sopii viikonloppuisin kun on arkityö...

Mä oon kotona lasten kanssa ja mies töissä 4 asti, muuten "rajoittaa" vain salilla käynti :D

Mä oon kanssa kotona, joten ei silleen oo väliä viikonpäivällä tai kellon ajalla. Viikonloppusin kyllä usein ollaan jossain menossa, mutta tuun jos pääsen. Kaikille sopivaa aikaa ei varmaan kuitenkaan löydy, joten täytyy varmaan vaan äänestää ja kattoa mikä sopis suurimmalle osalle :)

Mä oleen mukanaa kuin peräpukamaa... Kaksosten ehdoilla. Eka nää tars saada pysymään sisällä ja sit viäl tars päästä kai liikkumaanki ees jotenki :nailbiting: suurimmaks osaks koitan pitää kaikkee normaalina, mut tiätty välillä täytyy myös muistaa faktat.

Enkä 99,9% varmuudella oo enää ennen äippälomaa palaamassa töihin, joten ajankohdan ei sillai oo väliä.

Eilisellä neuvolakäynnillä laskettu aika, jonka mukaan tästedes mennään merkattiin paria päivää aiemmaksi (arvioidun hedelmöitysajankohdan mukaan, joka on nyt vissiin tarkin arvio), joten nyt olis sit La 23.2. :) Sama La ja sama synnytyspaikka ainakin kuin Maiku2:lla ja Annastiinalla. :p

Mä oon töissä arkisin virka-aikaan eli illat ja viikonloput mahdollisia tapaamiselle. Viikonloput vaan välillä tuppaa tulemaan täyteen erilaisia menoja, mutta katsellaan tilanteen mukaan... Tampereella varmaan tavattais jossain kahvilassa tms?

Mulle liikkuminen jonnekin onnistuu helpoiten päiväaikaan arkena (tai viikonloppuna) olettaen että en ole enää töissä. Meillä kun nämä jo olemassaolevat lapset ovat kumpikin tavallaan erityistarpeisia niin heidän ollessa kotona, pyritään meillä siihen että on kaksi aikuistakin. Toki nuorimmaisen saan lähtemään mukaanikin, mutta 4v ei malta joka paikassa olla..

Mä teen siis periaatteessa vuorotyötä, mutta käytännössä nuorimmaisen jälkeen olen tehnyt vain arkisin aamuvuoroa. Tämä juuri siksi kun näiden kahden kanssa ei yksi aikuinen pärjää kuin sen verran, että kaikki osapuolet pysyy hengissä ;)

Eli varmaankin tapaaminen ajoitettaisiin viikonlopulle, mietitään tarkemmin sit aikaa ja et mennäänkö syömään vai vaan kahville :)

Mulle käy melkeinpä koska vaan. Kotona olen tuon tyttöni kanssa. En muista sanoinko jo että mulla muuttui La. Nyt se ois 23.2 täällä vissiin muutamalla sama.

Helou! Koskas teillä on rakenneultria? Meillä on ens tiistaina 8.9 taysissa. Hirmusesti odotan ja jännitän, ku oon päättäny, että vasta, kun siellä on kaikki hyvin, voin alkaa haalimaan kaikkee vauvakamaa. Muutamia pienimpiä vaatteita mulla kyllä on, ku mun kaveri toi äippävaatteitten mukana. Onks teillä muilla jo jotakin hankittuna?

Mulla on äitipolilla raskausdiabeteksen seurantakäynti ja samalla ru TAYSissa 15.9. En malttais odottaa!
Alunperin piti olla hatanpäällä ru 22.9. mut se tehdäänkin nyt sit tayssissa kun on toi radi...

meillä ei oo vielä mitään muuta vauvakamaa kun muutama vaatekappale. :)

Mulla on ru vasta 15.10. Hassua, kun on yli kuukausi myöhemmin kuin esim. Innaalla ja kuitenkin samassa kuussa laskettu aika...

Takaisin