Pirkanmaan heinäkuiset

Koalatiara

Sanaisen arkkunsa ammentaja
Heinämammat 2016
Heippa! Ilmoitelkaa itsestänne Pirkanmaan heinäkuiset tähän :) Jos saataisiin jotain tapaamista aikaiseksi vaikkapa jossai vaiheessa :)
 
Asun vielä keski-Suomessa opiskelujen takia, mutta lapsuuden/nuoruuden koti Pirkanmaalla ja toukokuussa taas muutto sinne Tampereen seudulle :)
 
Minä myös Tampereelta ja ensimmäinen tulossa heinäkuussa. Kiva olisi jos jotain yhteistä tapaamista saataisiin kyhättyä kesän korvalla kun h-hetki lähestyy.
 
Hei!
Muutin Tampereelle viime syksynä rakkauden ja töiden perässä. Odotan ensimmäistäni ja ikää on kypsät 36v. Onkohan täällä muita kypsempään ikään ehtineitä ensikertalaisia? Jonkinlainen mammakööri olisi hauska perustaa :)
 
Hei!
Muutin Tampereelle viime syksynä rakkauden ja töiden perässä. Odotan ensimmäistäni ja ikää on kypsät 36v. Onkohan täällä muita kypsempään ikään ehtineitä ensikertalaisia? Jonkinlainen mammakööri olisi hauska perustaa :)
Tervetuloa :) Mä vasta 27 vauvan syntyessä, ihan keski-ikäinen synnyttäjä :D Mut ensikertalainen oon :)
 
Tavallaan harmittaa etten asu enää Tampereella, näyttäs olevan mukavaa porukkaa siellä suunnalla. Oispa kiva ku ois mammakavereita ihan kotikaupungissa. Mut toisaalta, jos en ois jättäny elämää siellä taakseni ja muuttanu takaisin kotiseudulleni Savoon, en ois koskaan tavannu nykyistä miestäni :) Pitää joskus pyörähtää Tampereella kavereita moikkaamassa ni josko joku heinäkuisten miittikinois mahollinen :D
 
Joo ja mää kans, junalla ei mee ku jotain reilu tunti vissiin enää Tampereelle täältä Etelä-Pohjanmaalta :wink
 
Hei!
Muutin Tampereelle viime syksynä rakkauden ja töiden perässä. Odotan ensimmäistäni ja ikää on kypsät 36v. Onkohan täällä muita kypsempään ikään ehtineitä ensikertalaisia? Jonkinlainen mammakööri olisi hauska perustaa :)

Mä olin tuon ikäinen, kun sain tuon esikoiseni...nyt sitten pari vuotta vanhempi ;-)
 
Takaisin
Top