Pirkanmaan esikoista odottavat

easterbunny

Kommentoinnin ninja
Huhtimammat 2017
Esikoista odotan vasta alkuviikoilla mutta olisin kiinnostunut kirjoittelemaan ja tutustumaan muiden samassa tilanteessa olevien kanssa jotka asustelevat Tampereen seudulla ja mahdollisesti nähdä myöhemmässä vaiheessa. Vertaistukea kaipaisi ja eihän sitä tiedä jos ystävystyisimme ja lapset saisivat toisistaan leikkikaverit. Oisiko joku halukas vaihtamaan ajatuksia? :)

Olen itse 35-v. ja sinä voisit olla n.30-40.v. esikoisen odottaja. :) Pistä viestiä yksityisboksiin.
 
Muokattu viimeksi:
Täällä ainakin yksi trellä asuva! Tosin odotan toista lasta ja esikoinen nyt 10kk :)
 
Täällä yksi tamperelainen, la helmikuussa. Kuulin tuttavalta, että joillain paikkakunnilla on järjestetty odottaville äideille neuvolan kautta jonkinlaiset treffit. Tampereella ei kai sellaisia järjestetä, vois olla ihan kivakin idea!
 
Onhan teitä sitten ainakin kaksi täällä. Katsellaan sitten tuonnempana josko jonkinlaiset treffit saisi järjestettyä, itse enemmän viihdyn pienemmässä porukassa, niin en mihinkään kovin isoon laumaan haluakaan tutustumaan kerralla. :)
 
Täällä yksi treellä asusteleva ilmoittautuu myös :) tulee varmaan olemaan aika yksinäistä kun olen joutunut töistä olemaan pois iskiasvaivan vuoksi ja en tiedä miten jatkossa... Ehkä ensiviikolla selviää. La siis maaliskuussa ja nyt 12+4
 
Hei,
itse en asu ihan tampereella mutta lähistöllä kumminkin :) ja tampereella tulee bierailtua usein töiden perässä :)
 
Täällä myös pirkanmaalainen, esikoista odottava liikenteessä. Tampereella tuli asuttua useampi vuosi ja nyt lähikunnassa.

Tänään juuri paukkuu rv 14+0 täyteen, jännittävää :)
 
Täällä yks Ylöjärveltä mut mielellään osallistuisin Tampereen tapaamisiin kun niin lähellä ollaan. Tosin neljäs ja viides lapsi tulossa kun odotan siis ekoja kaksosia ja tayssiin minäkin synnyttämään meen ni ties vaik oltais sit samaan aikaan. La 14.2
 
Voipi laittaa viestiä tulemaan minulle jos siltä tuntuu. :)
 
Muokattu viimeksi:
Täällä myös esikoinen tulossa helmikuun alussa! Tampereella asutaan. Mukana myös mielelläni jutuissa samaa vaihetta elävien kanssa :)
 
Täälläkin esikoista odotellaan, LA helmikuun lopulla :) Vertaistuki ja mukavat jutustelut kelpais samassa tilanteessa olevien kanssa...
 
Mulle saa heittää yksäriä jos tarttee juttuseuraa tms. Oon ite edelleen saikulla toistaiseksi 18.10. Asti mutta aika huonolta näyttää että pystyisin osinkaan palaamaan töihin. Saa nähdä. Mulla siis välilevyn pullistumaa koitetaan tässä kuntouttaa. Käyn uimassa kalevassa lähinnä vesijuoksemassa että jos joku haluaa liittyä joskus seuraan niin tervetuloa :)
 
Sannukka , vesijuoksu kuulostaa kivalta. Käytiin viime raskaudessa kaverin kanssa aika säännöllisesti hallissa mutta nyt muuton jälkeen ei oo enää ollu ketään kenen kanssa käydä.
 
amanita, jos kiinnostusta löytyy edelleen lähtemään vesijuoksemaan niin laita viestiä niin sovitaan joku aika :)
 
Hox Tampereen seudulta olevat. Ens viikolla olisi äippäpilatesta ja äippäjoogaa, johon oon menossa kokeileen :) kaikki mukaan!
 
Täällä yksi kangasalalainen esikoisen odottaja liittyy joukkoon. Myöskin olisin kiinnostunut tamperemiiteistä, koska sieltä taitaa suurin osa porukasta olla. :)
 
Takaisin
Top