Pirkanmaalta mammoja?

Jennna

Oman äänensä löytänyt
Moikka. :)
Otsikko jo aiheen kertookin, elikkäs löytyisikö Pirkanmaan alueelta toukokuun mammoja? :) Vois olla mukava rupatella, vaihtaa kuulumisia ja kokemuksia. Joskus voi vaikkapa treffattakin jos väkeä ja innostusta löytyy.



Sent from my iPad using Vau Foorumi
 
Ite olen 24vuotias ensiodottaja Tampereelta :) LA 11.5, varmistuu vielä neuvola käynnin jälkeen.


Sent from my iPad using Vau Foorumi
 
Täällä yksi lisää! Tamperelainen 23vee ensiodottajamamma! La omien laskujen mukaam 14.5, varmistuu sitten neuvolassa paremmin ^^
 
Täällä 26v ensiodottaja Tampereen läheltä:)
LA menkkojen mukaan laskettuna 8.5, mutta nyt mua huolettaa että mahtaako tuolla mitään eloa olla:sad001 Tein tänään cb:n digitestin joka antaa edelleen tuloksen 2-3 vaikka viikkojen mukaan pitäis olla 3+... Tyhmää stressata nyt tämän takia ja pitäs nakata mäelle koko digitestit, mutta helpommin sanottu kun tehty....
 
Voi ei catnip! Yritä saada mielenrauha jollain konstein! Mä en oo uskaltanu semmosta ees hakea :D yritän kuulostella kehoa.. pientä pahoinvointia oli mut parii pv nyt ollu sitäkää. Pientä jomotusta toispuoleisesti eli luulempa että salamatkustaja vielä keikkuu mukana.. on töä vaa ahdistavaa tää odottaminen sinne paremmalle puoliskolle asti! :D
 
Tinttaliina joo pakko vaan jollain keinoin yrittää olla positiivisin asentein:rolleyes: Tässä kymmenen tunnin työvuoron aikana on hyvin aikaa googlailla kaikkea ja pohdiskella, not good :D Maanantaina ajattelin varailla varhaisraskauden ultraan aikaa, ensin meinasin että en siihen mene mutta kun noi testit nyt säikäytti niin menenpä nyt sitten kuitenkin....

Oireita on kyllä, ainakin vielä, mutta eihän sekään välttämättä mitään kerro. Aargh ja mä kun en normaalisti ole mikään stressaaja!:excited001
 
Moikka! Täällä kans 22v ensiodottaja Kangasalta. Kolme positiivista testiä tehty parin viikon sisään, enkä silti malta uskoo asiaa ☺️

Viikkoja viime menkoista laskettuna 6+1, neuvola olis 22.9. Ja tänään ajattelin uskatautua varaamaan varhaisultraan aikaan, sen verran ollut kovia kipuja alamasussa alusta asti :// ettei kestä oottaa yli kk että pääsis ultraamaan!

Kiva kun läheltä samassa veneessä olijoita! Voi tänne välil vähä avautua kun oma mies ei aina oikein ymmärrä oloa :D
 
Täällä 25 odottajan pirkanmaalta :) 4 tuloillaan ma olis varhais ultra :eek: jännittää hirmuisesti.... Kolmetestiä tehnyt elokuussa ja kaksipositiivista tullut silti mietin et onkohan siellä ketään :) vaikka luultavasti stressaa turhaan mut ma sen näkee luultavammin la omien laskujenmukaan 1.5

Sent from my C2105 using Vau Foorumi mobile app
 
Voi mullakin pelottaa tehdä digi tässä jossain vaiheessa et näyttääkö 3+? Toivotaan, Catnip, ettei tuo merkkaa mitään huonoa!

Niin ja joo, Tampereella asustelen : )
 
Mua houkuttais kans hirveesti varhaisultra! Hitsi kun aika matelee tässä alkuvaiheessa :D Kannattaa vaan koittaa miettiä, että kaikki on hyvin eikä stressata turhia. :)

Onko teillä sellanen työ, että pystyy loppuraskaudelle asti tekemään ongelmitta. Ite oon seisomatyössä myyjänä, plus ryhmäliikunnanohjaaja :) Saattaa olla että salilta huomataan ekana :D
Ootteko miettiny koska kerrotte töihin? Ite ajattelin aikasintaan ultran jälkeen.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Ajattelin että joulun tienoilla töissä puhun jos mutkitta sinnesaakka pääsen. Viimekerralla en pystynyt olemaan loppuun saakka töissä vaan 3vkko olin lopusta saikulla mutta allergian takia kun oli kevät... Mut teen vuorotyötä ja seisoakelua ja raskaiden nostelua mut yötä en jaksanut enään 26vkon jälkeen tehdä:/ no sen näkee sitten mikä on vointi kun pidemmälle mennää...

Sent from my C2105 using Vau Foorumi mobile app
 
Mullahan ei töitä ole kuin sillon ku soitetaan! Et jos nyt soittavat töihi niin menen kyllä. Valmistua pitäis joulukuussa. Katsotaan..

Mut sitä oon miettiny millon kertoa läheisille! Itellä ultra 30.10 nii ajattelin joskos isänpäivänä tmv kun on äitin synttäritki siinä samoihin aikoihin :wink
 
Heippa! Täällä olisi 25-vuotias ensiodottaja Kangasalta. Omien laskujen mukaan tänään mennään viikoilla 6+1. Ensi viikolla ensimmäinen neuvola sekä varhaisultra. Kääk, että jännittää! :)
 
Miten nää oireet voikaa mennä nii laidasta laitaan? Toisinaan tehopäivä, toisinaan väsyttää kokoajan. Nyt iski ku salama kirkkaalta taivaalta niin pahan olon että hyi.. :s ja "jomottaa" toista puolta, mulla oikeelta.. muilla samaa? :D
 
Juu täällä ihan sama homma siks mietin et mitä tää on :eek: mut ma odotellessa :) onko muilla hirveää ärtymystä?

Sent from my C2105 using Vau Foorumi mobile app
 
Mä oon vakiyökkönä vanhusten parissa. Tuskin pystyn ainakaan sitä hommaa tekeen loppuun asti joten jos tässä nyt on kaikki kunnossa niin kyllä mun täytyy työnantajalle kertoa sitten kun maaginen 12 vkon raja on ohitettu...

Täällä oireet seilaa, välillä ei lähes mitään ja välillä tuntuu kaikki tulevan kerralla päälleo_O
 
Muokattu viimeksi:
Mulle iski kans tänään toi väsymys töissä. :sad001 Ärtymystä aina välillä, mutta ihmeen vähän. Olisin ajatellu, että mulla tulis mielialanvaihdokset isoimpana :D


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Täälläkin olisi yksi tamperelainen matkaan mukaan. Isosti odotettu nelonen olisi nyt tulossa. Hieman kyllä jännittää, koska ennen kolmosta oli alkuraskauden keskenmeno, jospa tämä nelonen pysyisi matkassa :)
 
Hei.
Täällä yksi pirkanmaalta lisää, oon 20 vasta tänne muuttanut, asun orivedellä. Mukava nähä että näinkin paljon lähistöltä :) toivottavasti kaikkien vauvoilla olisi hyvät tarrasukat jalassa.
 
Takaisin
Top