Pillimaidot poistuneet?!?

  • Ketjun aloittaja AnnieR
  • Aloituspäivämäärä
A

AnnieR

Vieras
Lapsen eväsmaidot (2 dl hyla kevytmaito) ovat loppu ja niitä piti ostaa kaupasta, mutta eipäs löydy enää isonkaan kaupan valikoimasta! Ovat ilmeiesti menneet vaihtamaan ns. pillimaidon korkillisiksi purkeiksi, kun firman sivuistoillakaan ei näytä enää kuuluvan valikoimaan. Annoin jo palautetta firmalle ja toivottavasti löytyy muitakin tuotteen takaisin haluajia..?
 
oon itse löytänyt pillimaitoja (mm. eila ja rasvaton maitojuoma) edelleen ns. erikoismaitohyllystä (eivät ole kylmässä), missä on mm. soija- ja kauramaidot.
 
Muoksin nyt kokonaan. Katsoin eka ihan samaa, mutta 2 dl tölkki vaihtoehto näyttää yhä pilliversion. Nyt on vaan uutuutena 2 dl tetra edge pakkaus myös. Voihan se olla, ettei sitä ole kaupan valikoimassa? Tai on tosiaan eri hyllyssä? Itse oon siellä erikoismaitohyllyllä aina ni en oo huomannut, hylaa meillä juodaan muutenkin niin ei kylmäkaapilla tule vietettyä aikaa :)

Tässä valion sivuilla vielä tuo pilliversio: http://www.valio.fi/tuotteet/maidot/valio-kevytmaito-hyla-uht-1/#2-dl-tolkki
 
Muokattu viimeksi:
Sain Valiolta vastauksen palautteeseen ja tosiaan siirtyvät asteittan 2-2,5dl UHT pakkaukset pilliversioista korkillisiksi. Voi rähmä! Jos muita suurkäytäjiä löytyy, laittakaa myös palautetta, että pillimaitopakkaus halutaan säilyttää!
 
No niinpä tietenkin :oops: Kiitos tiedosta, pitää laittaa palautetta. Millähän ne luulee, että lapselle enää annat maidon autossa. Mieluummin kuitenkin ihan "aitoa maitoa" antais kuin vaikka soijaversiota saati sitten mehua.
 
Täälläkin palaute annettu. Ei ollut mikään niin kätevää, kuin antaa taaperolle pillimaito + mehujehu yhdistelmä ja joi tätä todella mielellään. Harmittaa ihan älyttömästi ja tuo kirkollinen versio on kyllä tosi turhake!
 
Takaisin
Top