Pillereiden jälkeen?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja JeKiira
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

JeKiira

Satasella mukana keskusteluissa
Kuinka pitkään pillereiden loppettamisen jälkeen olette tuleet raskaaksi? Entä kuinka nopeasti kuukautiset ja hormoonit ovat tasoittuneet? Itse olen pillerit (yasmin) lopettanut elokuussa 2011 ja kuukautiset edelleen epäsäännölliset, eikä sitä kauan kauattua vauvaakaan ala näkyä eikä kuulua. Kokemuksia? :)

Heippa JeKiira! Lopetin pillerit(yasmin) toukokuussa 2012 ja vielä on kierto todella epäsäännölinen. Kiertojen pituus vaihtelee 28-50 päivän välillä! Pillereiden lopettamisen jälkeen tukka ja naama rasvottuu ihan älyttömästi ja finnejä ilmestyi selkään,rintaan ja naamaan todella runsaasti. Ovulaatiota en ole saanut bongattua juuri tuon ihmeellisen kierron takia :/ Vauva olisi todella toivottu ja kovasti yritetään olla stressaamatta, mut kyllä se vähän vaikeeta välillä on :D Paljon plussatuulia sinne!

Mä lopetin viime maaliskuussa Cerazette-pillerit, ekoja menkkoja odotettiin 1,5 kuukautta ja sen jälkeen kierto vakiintui kellontarkaksi. Plussattiin ekan kerran juhannuksena, mutta raskaus päättyi keskenmenoon. Nyt toista raskautta koossa 8+4, toivotaan että tämä raskaus sujuu paremmin :) yllättävän äkkiä kuitenkin raskaaksi tulin!

Niin, ja näitä pillereitä ehdin tällä kertaa käyttää vain puoli vuotta ennen lopettamista, sillä oli varmaan aika paljon tekemistä sen asian kanssa, että kierto vakiintui Niin nopeasti!

Mä söin minipillereitä 1½ vuotta ja viimeisen pillerin jälkeen ovuloin 17 päivän päästä ja siitä sit parin viikon päästä ekat menkat. Seuraavassa kierrossa tulin raskaaksi, mutta se sattui menemään kesken.

Yasminia käytin jokusen vuoden, lopetin 2010 juhannuksena. Kierto oli heti säännöllinen, ekaa kertaa mun elämässä.:D Raskaaksi sitte tulin maalis-huhtikuussa 2012, joten meni siinä melkeen kaks vuotta.

Mä söin pillereitä noin vuoden, jonka jälkeen lopetin 1/12. Kierto edelleen ihan sekaisin ja kp:t vaihtelee 19-43 välillä.. Todella vaikee arvuutella milloin jomotuksessa kyse oviksesta ja milloin vihloo muusta syystä.. Odottelu ja yritys jatkuu.

Kiitos vastauksista :) Syy mun epäsäännöllisiin kuukautisiin onkin PCO eikä e-pillerit niinkuin luulin... Nyt syön clomifenia ja annos kohdallaan, toivotaan että tärppää.

Takaisin