Pikkusille ja itselle hankittua

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Lucy
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Taas kerran kirppari on mun ystävä! Sain pari imetyspaitaa halvalla ja oli hyvässä kunnossa vielä joten nyt mulla on ainakin pari paitaa alkuun. Ei noiden perusimetyspaitojen ulkomuoto mitenkään silmää hivele mutta ainakin kotikäytössä ne vois olla kätsyt. Ja mulla on kaapit pullollaan vaatteita joita ei varmaan pysty vähään aikaan käyttämään epäkäytännöllisyytensä takia...
Harmi että oon vasta nyt tajunnu katsoa paitoja siinäkin mielessä et ne sopis imetysvaatteeksi, oisin ehkä saanu haalittua niitä isomman arsenaalin ku oisin ajoissa alottanu :).

Niistä Carriwelin liiveistä on täällä ollu puhetta ni ootteko ostanu ihan niitä perusmallin liivejä eli ei kummemmin topattuja...?

Mä hankin carriwellin liivit topattuna. Ensinnäkin koska omista ei ainakaan tällä hetkellä oo kauheesti täytteeksi ja koen et ne on varmaan tukevammat kanssa. Mut tosissaan saan ne vasta tällä viikolla ja kokeilun jälkeen pystyy sit arvostelemaan paremmin.

Sokoksen alerekistä löytyi seitsemällä eurolla Benettonin tummansiniset vakosamettihousut kokoa 56... Olinhan mä päättänyt, etten ostaisi enää uusia vaatteita, mutta ne viileät kesäillat... Ja vierestä löytyi sellainen Sophie-kirahvi, jota on kehuttu ensileluksi.

Hm kyllä hidastelee joskus!!!
Välillä taas paketti perillä viikon sisällä.
Ite odotan kahta hellehattua ja muuta pientä, kohta 1 viikko sitten tilattu!
Toivottavasti nyt ennen pysyviä helteitä tulisivat!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Oi se Sophie-kirahvi on kyllä hellyyttävä. Viimeks ku olisin raaskinut siihen melkein sen 40e laittaa ni se oli harmikseni stockkalta loppu :grin

Mä laitoin vihdoin turvakaukalon pehmusteet pyykkiin! Meillä on siis käytettynä ostettu kaukalo, joka on tosi siisti muuten mutta se varotusteksti oli rumasti pesussa halkeillu niin mä käytin just pari tuntia siihen et rapsuttelin sen kokonaan irti! Hirvee homma! Mut nyt se on viimesenpäälle siisti eikä oo kulumisen jälkiä :)

Mä kävin hakemassa postista adapterit kaukaloon, ni nyt sen saa niin näppärästi noihin autovaunuihin :) tällä viikolla käyn vielä hakemassa ne uudet yhdistelmät ku löyty rahoittaja lopulle kauppasummalle :grin

Kadonneen HM-paketin mysteeri selvis. Se oli työnnetty mun postilaatikkoon. Olinpa yllättyny moisesta ratkasusta :) Äitiysmekko oli hyvä, jes, onpahan jotain päällepantavaa ku ilmat lämpenee, mutta niistä äitiysliiveistä en vielä tiedä. En tiedä onks ne ihan yli-isot ku tuntu yltävän korviin asti. Myös ympärysmittaa aloin pohtimaan et mahtaako pienentyä ku maha pienenee. No, katotaan :rolleyes:

Meillä esikoisella on se kirahvi ja nyt uudelle on saman sarjan tipu odottamassa. Kirahvi on kyllä edelleen leikeissä mukana melkein kaksivuotiaalla ja silloin hampomisaikaan oli kiva, kun poika sai itse pidettyä sitä hyvin ja muutenkin ilmeisen viihdyttävä

Ne äippäliivit tuntuukin vielä tässä vaiheessa ISOILTA mutta kyllä ne bosat turpookin sitten aikalailla ja joka kangassenttimetri on tarpeen pidättelemään niitä lolloja :wink

Mulle on tullut pulloja sieltä sun täältä, tarviikohan niitä koskaan ees. Tuttejakin olis kahta kokoa 4 kpl. Otatteko synnärille mukaan tutteja? Pitäskö ne keittää valmiiks?

Takaisin