Pikkusille ja itselle hankittua

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Lucy
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Joku kassi pitäis saada, ei ees haittaa jos on joku basic musta mut en kyl tod haluu maksaa sitä yli 40€...

Esikoiselle ostettiin hoitolaukuksi sellanen adidaksen vihreä "nahka" laukku. Ja se sama kulkee hällä mukana nyt hoidossa yms. Toiselle en ole vielä keksinyt minkä ostan, fjällravenin reppua suunnittelin.

Hoitolaukkukeskustelua täällä näemmä. Ostin samalla kun vaunut 1 kk sitten tällaisen Rycon laukun: http://lekmer.fi/lapset-ja-vauvat/l...aukut/ryco-hoitolaukku-kelly-bag-musta-harmaa

Se oli sellainen nopea heräteostos, 55 e ja oli ihan halvin niistä tarjolla olevista muista, joissa hintaa lähemmäs tai yli 100e. Mä tykkäsin tästä ja ajattelin, että se olalla kehtaan kuljetella lapsen tavaroita.

Kivan näköinen ameeba!

Edit: siis se laukku. Ja oot säki, kai ;) hahhaa, nyt tätä ei pelasta enää mikään :D

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Me ostettiin tänään uus amme ja ammeelle jalat. Olis ostettu pelkät jalat, mutta eipä löytyny telinettä, johon toi vanha amme ois mahtunu. Saa toi vanha amme toimia sit ulko-ammeena kesällä :)
Samalla reissulla Baby Stylestä vauva sai pääkallo-tuttiketjun ja isoveljet valitsi vauvalle ekan lelun. Sellaisen unirätti-pupun, joka soittaa unimusiikkia kun hännästä vetää.

Olisin itselleni halunnu Prismasta Kärcherin ikkunanpesusetin, mutta miehen mielestä se oli liian kallis (79€). Itselleen hän kyllä osti uuden puhelimen (59€). Jo toisen tällä viikolla!!! :eek:
Olkoot sit ikkunat paskaset, prkl!!

Nii ja Lastentarvikkeesta hain sen babyboxin. Siin oli body, sukat, me&i:n kuolalappu, 2 Pampersin vaippaa, cd ja se mysafety-avaimenperä. Ois kyllä se tuttipullo tullu meille tarpeeseen, mut eipä saatu.

Nii ja ostinhan mä BabyStylestä 3 uutta harsoa, sinisillä sydämillä :Heartblue

Hei mua muuten hämää nyt aika pahasti o_O Tilasin Henkalta ja maukalta liivit ja ä-mekon joku viikko sit, olivat netin mukaan postittaneet ne 22.4., eli 4 päivää sit. Mut missä ne nyt on sit? Postiluukusta ei oo tullu hakulappua, eikä kännykkään ilmotusta. Osaaks joku sanoa miten kyseinen pulju yleensä toimii? Mä oon tilannu viimeks niiltä joskus sata vuotta sit.
Katso hennesin omilta sivuilta. Eikös siellä ole postin seurantakoodi?

Lucy : Eiku Henkalla menee niiden omille "loistaville" nettisivuille, ni siellä lukee vaan toimitettu 22.4.. Oiski se seurantalinkki.

No nyt oli tullu h&m:ltä sähköpostiin vahvistus siitä palautuksesta! Oon lähettäny ne liivit takas 14.4, eli 2 viikkoa meni et on menny sinne ja kirjautunu se palautus sinne. Taitaa olla aika paljon ruuhkaa niissä palautuksissa tuollasissa nettikaupoissa, ei tuo hitaus muulla selity.
Mut se mikä harmittaa, niin missään ei infottu, et millon laittaavat tulemaan tilalle toiset! Luki vaan että palautus. Pjärkele. Taijan kohta joutua kuitenkin hilaamaan ruhoni vielä johonkii rättikauppaan.

Tarkistin just puhelimesta, tekstari tuli. Siinä on se noutopaikka ja lähetystunnus. Tilasin vissiin 29.3 ja tuo postin tekstari on tullu mulla 4.4 eli ei oo ollu mitenkään pitkä toimitusaika kun kaikkia tuotteita oli heti saatavana.
Eiks sulle oo vieläkään tullu mitään ilmotusta? Voipiks ne postin irtisanomiset tms vaikuttaa niin paljon kaikkiin toimituksiin? Kannattaa varmaan jo soittaa siihen postiin johon ootat sitä lähetystä!

Mulle jäi just vähän aikaa sitten yks postin saapumisilmoitus tulematta, en tiedä oisko pitänyt olla tekstari vai lappu. Kävin kyselemässä ja paketti oli ollut postin hyllyssä pitkään. Kai ne ois vielä laittaneet muistutuksen ennen kuin tuhoavat lähetyksen.

Kyllähän joku tekstari voi jäädä matkan varrelle vaikka teknisen häiriön takia.

Mä oon ainakin kuullut että noissa postin tekstareissa on ongelmia tuon tuostakin. Ja onhan numero saattanut vaikka mennä väärin sinne paketin tietoihin. Eikä ne saapumisilmotkaan aina löydä. Mulla olis useampi paketti jääny postiin, jos ei olisi ollut seurantakoodia tiedossa.

Takaisin