Pikkusille ja itselle hankittua

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Lucy
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
No mie en ala mistään Lady Gagan näkösest laukusta maksaa yli 50e. Onneks tosiaan löysin ton perus laukun näköisen 12e lekmeristä. Luulin, et se ois ruma, mut tykkään livenä enempi kuin kuvassa. :)

Mä oon vähän millon mikäkin äiti kun mulla on varmaan yhtä paljon tennareita kun korkkareitakin. 95% ajasta jalassa on tennarit mut sen 5% kun on korkkarit niin on kyllä sit oltava kans korkkarit niin viimesen päälle :D

Lyyti: Sellanen hitsin iso ja aivan liian räikeä ja oudosti muotoiltu = Ladygagamainen. En oo viel törmänny yhteenkää nättiin hoitolaukkuun ja ne mitkä maksaa älysti nii ne on yleensä ladygaga laukkuja

Mä löysin kyllä yhen tosi kivan laukun jonka olisin mielellään ostanu jos se ei ois maksanu 79€. Jonkun 30-40€ voisin kuvitella laukusta maksavani mutta en tosiaan noin paljoo...

Mä tykkään paljon beigen värisistä laukuista joissa sitten taskuja joit koristaa hopean väriset soljet tms :)

Mä oon kuolannu noita hoitolaukkuja mitkä on sen 100-200 euroa mut en oo kehdannu ostaa...
Esim Marc Jacobs, Burberry, ja Armani tekee hoitolaukkuja, n.200 maksas.

Mut kävis mulle sellanen Elodie Detailsinki laukku, se oli muistaakseni jotain 100-120.
Ostan hoitolaukun vasta sit kun ekat äitiysrahat tulee.

Muuton jäljiltä posti edelleen sotkee ja vie miun postit vanhaan osotteeseen. Niitä hakiessa sain kyytiin yllättäen myös herqules 3 spin yhdistelmävaunut kakkoskärryiksi :) mikä jottei. Nyt sit pesty kaikki irtoavat osat :)

Mulla on ihan perus Emman musta hoitolaukku. Ekan kans mulla oli Emmaljungan hoitolaukku mikä ostettiin vaunujen kans mut musta se ei ollu kovin hyvä!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mie oisin kelpuuttanu sen Emman jos oisin vaan beigenä Prismast saanu. Oli vaa mustia..

Mamas and Papasin laukku tuntuu jykevältä ja taskuja on paljon. Aika maanläheisen näköisiä nuo mallit, ei hirvityskasseja muttei myöskään mitään blingiä, niinkuin noissa designerkasseissa taitaa alkaa jo olla. Kangas oli tosin yllätykseksi sen tuntuinen, ettei siitä tiiä miten hyvin pitää vettä.. Ihana toi Lyytin kassi!

Pakattiin hoitolaukku sairaalakassiksi. Ukolle myös kalsarit, sukat ja t-paita pakattuina, jos vaikka onni käy ja saadaan perhehuone!

Mulle kelpaisi Storksakin malleista ainoastaan Sofia, joka maksaa jotain 300 euroa... joo ei. Koitan varmaan pärjätä vanhalla, jätti-isolla, nahkaisella olkalaukulla, jospa siihen askartelisi vaunukiinnityksen. Vaikka oikeasti tekisi hirveästi mieli ostaa jotain uutta tän lomapitkästymisen lievitykseksi.

Takaisin