Pikkusille ja itselle hankittua

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Lucy
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä me naiset vietetään yömme foorumilla ku miehet on töissä :confused::grinJa vauva riehuu vatsassa. Tais saada liikaa energiaa niistä kekseistä... Noi meijänki ekat yhdistelmät ostin jo sillon ihan alkuraskaudessa ku menetin jo yöuneni niitä miettiessä ja sit tuli hyvät käytettynä vastaan. Nyt ku noi on pyöriny tossa puol vuotta nurkissa ni ne ei ookaan enää niin kivat eikä uudet, ni alkanu haaveilemaan uusista. Huoh ei voi muuta sanoa!

Jos nää helteet on päällä kun vauva syntyy niin ei vissiin tarvi sitä vanuhaaalaria?? :D Onneks mulla on laukussa 56 kokoinen jumpsuittikin..
Kevät(kesä!!)vauva.. :D Ja mua jännittää että puen sen liian kuumasti - esikoisesta oli toisin päin kun syntyi syksyllä "mitä jos tää paleltuu" :'D
Mietin että pitäiskö ottaa ihan t-paitabodykin??
Shortseja nyt ei todellakaan vielä niin pikkuiselle?? Tai jos auto on kuin sauna niin, apua - mitäs sit? Taitaa olla sit kuitenkin shortsit ja t-paita ja siihen vaikka synnäri-auto välille pieni, kevyt puuvillapeitto päälle ja autossa sit vaan kevyissä vaatteissa???? HMMM?

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

liii-saaa mä just eilen mietin että mulla on varmaan liikaa vaatetta vauvalle kotiutumiskassissa, mutta eipä niitä kaikkia onneks tarvii pukea päälle. Sillon kun pakkasin joku viikko sit tavarat kassiin niin oli niin erilainen keli etten oikeen ees osannu kuvitella että tää muuttuis näin nopeesti!

Lööpit lupailivat kylmenevää :(. Sää ehtii varmaan muuttua kymmenen kertaa sairaalassaoloaikanakin! Mun aivot nyrjähtää, kun yritän miettiä vaatepussia vauvalle.

Sent from my HTC One using Vau Foorumi mobile app

Niinpä näyttäis viilentyvän. Viikon päästä tiistaina (40+0 hui!!) on luvattu tänne enää +5 :o No ehkä oonkin pakannu just sopivasti!

Muokattu viimeksi:
Voihan siitä sitten karsia. Meillä vauvalle 2 settiä valmiina ja 3 eri pipoa.. ja turvakaukalon avomallinen pussukka sekä vielä viltti. Ameebaperheen vauvalle ei ainakaan tuu vilu. Ja kätilöiltä apua sitten jos tarvis, kyllä hekin neuvoo. :alien

Muokattu viimeksi:
onneks ne vauvan vaatteet on niin pieniä, ettei vie paljoo tilaa.... voi ottaa useemmanki kerraston mukaan :) on mullakin vanuhaalari ja sit viel gollege puku pakattu mukaan, voi kattoo sit lämpötilan mukaan mitä laitetaan...

Mä en suoraan sanottuna tiedä yhtään et millä me edes tullaan sairaalasta kotiin! Et jos niinku autolla ni siin ei kummosia vermeitä kai tartte mutta kun meillä ei tavallaan oo autoa. Saadaan me kai moinen lainaan mutta mutta... Noh, ei maar me julkisillakaan tulla et vaihtoehdot lienee auto ja taksi. Mä en oo kyl ikinä nähny et joku kulkis vauvan kanssa taksilla!

Mä oon näille keleille ladannut vauvalle puuvillaiset pitkähihaiset ja villapuvun, päähän puuvillaisen kypärähatun ja villahatun, käsiin ja jalkoihin villaiset tumput ja sukat. Näillä heitettiin eilinen sairaalareissu.. Ihan sopiva tais olla. Kaukaloa pidin sillein ettei sisään tuullut, kun unohdin peiton ottaa mukaan, kun käveltiin autolta sisälle ja takaisin.

Mä aion kotiutua vauvan kaa taksilla. Täytyy vaan lainata kaverilta kaukalo. Olen myös nähny kättärin pihassa muita taksilla kotiin lähteviä vauvan vanhempia. Ei kaikilla tuoreilla vanhemmilla ole autoa/korttia.

onneks on autoja mistä valita millä kotiudutaan...miehen harrastuksen hyvä puoli :D turvakaukalo oottaa tuossa huoneen nurkassa

Meillä laitettiin kuun alussa kesärenkaitten vaihdon yhteydessä jo telakka kiinni. Kun ei tiiä miten tosiaa kuljetaan. Jos täs asuessa syntyy niin tullaan naapurista vaunuilla tai sit jos muuton jälestä syntyy niin autolla, kun pitenee matkakin muutamalla kilometrillä.

Mä olen alkanut lämmetä mekoille. Muutama mekko ollaan saatu noissa tuttujen lahjoittamissa vaatesäkeissä mutta en oo liiemmin ollut innostunut "jee tyttö tulee, mekkoja!". Paitsi nyt. Ehkä johtu siitä että rakenneultraan asti olin varma et se on poika ja nyt kun kahdesti ollut hyvin selvää ja varmaa et se on tyttö, niin uskaltaa kattoa niitä mekkojakin:grin

Näin viime viikolla tän ihanan Benettonin mekon, joka pakko saada! Ajattelin et tää ois just passeli niihin nimiäisiin, syötävän söpö. (ja ällölisänä mietin jo et mies vois laittaa samoissa väreissä olevan uuden kauluspaidan ja mä ostaa jonkun ihanan puhaan sinisen puseron, ällön mätsäävää :grin:grin)Sori isosta kuvasta, mun äly ei riitä saamaan tota pienemmäks
4BE23D06N-A11@4.jpg

Mulla taitaa olla vauvalle 3 tai 4 mekkoa. Yks nimiäisiä varten ja muutama jotka käy sit ihan jokapäiväseen käyttöön. Kyllähän joka tytöllä täytyy olla pari pientä mekkoa :)

Takaisin