Pikkusille ja itselle hankittua

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Lucy
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Exän äiti oli ostanut meidän vauvalle Brion Bambi-vetolelun ja nunnun :)
Vauvaleluja vein just muovisäkillisen pois pari kk sit :D Vieläkin löytyy yks säkillinen vauvaleluja ja säkillinen vauvojen kirjoja :D

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

mulla ei palautunu ryntäät imetyksen jälkeen :confused: ja vaikka laihdutin yli 10kg ennen raskautta, ei lähteny kupeista pois mitään.... jouduin ostaa taas isompia imetysliivejä, ku vanhat ei mahdu edes nyt... mut mul on aina ollu toi tissi ongelma, et kaippa ne normaalisti kuuluis palautua...... toivon et nyt palautuis edes vähän....

ennen lapsia oli kauniit B-kupin rinnat. Joka lapsi on kasvattanut kokoa yhdellä kupilla, eikä ne siis ole palautunut.

Nimimerkillä kaikki imetysliivini ovat liian pienet, vaikka vielä raskausaikana mahtuivat.

Voi kauheeta jos nää pallot ei tästä kutistukaan :o mä en sit kyllä enää ala. Mä oon jo vuosikaudet ollu ihan neuvoton näiden kanssa muutenkin ja jos ei ne palaudukaan entiselleen tai jopa kutistu niin en tiiä mitä teen!

Eikö sitä pääse julkisen terveydenhuollon kautta pienennysleikkaukseen, jos niistä alkaa olemaan haittaa? Esimerkiksi selkävaivoja tai muuta sellaista. Kaveri pääsi nimittäin toisessa maassa julkisen terveydenhuollon kautta sellaiseen operaatioon ja on ollut enemmän kuin tyytyväinen!

Sellanen leikkaus on mun mielestä ihan kauheen pelottava ajatus. Mulle on puhuttu siitä mahdollisuudesta jo 17 vuotiaasta asti, mutta mä pelkään. Tähän asti oon vielä pärjänny. Onpahan hyvä syy pitää ittensä hoikkana kun lihon aina ekana tisseihin :/ Mutta jos ei nää tästä nykyisestä koosta enää palaudukaan niin sit on kyllä varmaan oikeesti harkittava sitä leikkausapua...

:D Olkaa onnellisia te, joilla ei palaudu!!!
Mulla nimittäin palautui ja mulla oli 21 veenä jo mummotissit ja toinen tissi roikkui piiiitkään pidempänä kuin toinen, siis hyi että - onneksi nykyään roikkuvat samassa tasossa edes :D
Ja munkin tissit oli joskus terhakkaat, huom - olivat :'D
Edes imetyksen välttäminen ei olisi pelastanut raasuja, koska kun maito nousi niin tissit kasvoi heti 2 koolla edellisen kasvun lisäksi.
Nyt tää kasvu ei tunnu missään, ku on niin komiat lerpakkeet mihin saa vähän täytettä :-------Dddddd
Minkälaiset lerpakkeet nää sit tän jälkeen on?
Sanoin miehelle että tehdään niistä sitten vaikka sateenvarjot sateen yllättäen, sulle toinen lerppateltta ja mulle toinen :) Olen aina pitänyt käytännöllisyydestä! Ei mee lerputtimet hukkaan :-----D

Ja imetyshän siis palauttaa rintoja. Jos jättää imettämättä syystä tai toisesta kokonaan, niin tilanne on pahin. Kun raskaus kuitenkin niitä aina veltostuttaa :)

Mä olen jo puhunut itselleni tallinnantissit siltä varalta, että napa jää nännien väliin. En ala rumatissiksi lopun iäkseni. Mun rinnat oli tosi mahtavat, nyt ne on... No, valtavat, roikkuvat säkit, joissa on suklaakeksinännit.

Mutta Aretha, niillä roikoilla voi tehdä vaikka ja mitä?!?! :D Miten viitsit luopua niin hyvästä vaihtoehdosta?
Turvatyynyksi niistä ei enää oo, joten ymmärrän miksi haluat silarit ;D

vaikka mäkin imetin niin kauan ku maitoa tuli niin ei palautunu.... enkä todellakaan nauti AAAARRRGGGFFHHH!!!! mieluummin olisin ottanu ne pienet lerpattavat teepussit ku valtavat lerpattavat melonikassit :confused: yhhyhhyyy.... ne tee pussit vois vaikka piilottaa housunvyötärön alle mut näistä lolleroista ei aina tiedä mikä ruumiinosa on kyseessä o_O

En mä silareita, ihan vain takaisin omalle paikalleen kurominen riittää. En halua olla ennen eläkeikää tilanteessa, missä saunassa käydessään pitää heittää tissit olkapäille pestäkseen mahansa. Mutta katotaan, miten näiden bongojen kanssa käy, kun saan joskus laihdutusurakan valmiiksi.

:D Haha aivan, ymmärrän!
Nostan kyllä hattua niille ketkä uskaltaa leikkauspöydälle!

Ootteko lerpputissit :grin huomanneet, että onko ollu rintalihastreenistä hyötyä terhakoitumiseen? Mie veikkaan, et itel tulee olee kans lerput.. Semmonen kutina perseessä.

,,,kokeilin muuten sellasta tissejä kiinteyttävää geeliäkin (Avonilta) mut edelleen ne vaan roikku......

Mä en tiiä miks vaunut saa mun pään aina ihan pyörälle. Nytkin oon tässä varmaan kolme tuntia ettiny näppärää travel systeemiä, kunnes tajusin et ei tarvita ku adapteri et saadaan toi nykyinen kaukalo ja rattaat yhdistettyä. Niitä käytetään siis matkarattaina, ja sit mun on pakko saada vielä erikseen emmaljungan mondialit lenkkeily vaunuiksi. Nauran vaan ku tässä käy kuitenkin niin, että en oo mihinkään hankintaani tyytyväinen eikä sen takia liikuta vauvan kanssa. Mä haluun lapselleni vaan parasta ja oikeesti ärsyttää tää ylitarjonta! Ja enemmän ärsyttää tää oma pakkomielteeni, koska kyllä sen vauvan saa kulkemaan vaunuissa kuin vaunuissa, mut en vaan pääse yli tästä :confused: Tulis jo se vauva ni sais vähän tähdellisempää mietittävää.

Lälly mä ymmärrän sua! Meillä on ollu vaunuasiat kunnossa jo ikuisuuden mutta himoitsen silti edelleen toisia yhdistelmävaunuja jotka on ihan uudet ja hienot ja mun makuun täydelliset! Ei sillä että omissa vaunuissa olis yhtään mitään vikaa....mutta kuitenkin.

Takaisin