Pikkusille ja itselle hankittua

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Lucy
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mullekin on neuvottu useammalta taholta että evästä kannattaa synnärireissulle olla, isälle luonnollisesti mutta myös äidille, useille tulee kuulemma kauhea nälkä kun homma on ohi eikä niiden sämpylät siinä paljoa lohduta... :)
Ja tosiaan saattaa olla etä vähän herkkupainotteiseksi menee toi mun eväslaatikko, mutta hällä väliä, silloin jos koskaan sen on ansainnut! Mä kans haluan jotain kivaa juotavaa, en pidä oikein mehusta paitsi pillimehusta :D. Ja ruuankin suhteen osaan olla valitettavan nirso, vaikka olis nälkäkin.

Mie en oo eväspuolta ehtiny edes ajatella, pitäs kai kaappiin jotain varata, vaikka tuntuu kyllä jotenkin vielä kaukaselta ajatukselta se synnärille lähtö.

Tulipa tehtyä taasen hankinta pienelle, barbapapa leikkimatto :) Käytettynä löytyi entiseltä koulukaverilta vaikka on kuin uusi.

Meiän pitäis löytää tontulle pelastusliivit. Onko kellään mitään ajatusta tästä asiasta? En oo ikinä nähnytkään niin pieniä pellareita. Kai niitä vaan noista "marina"-liikkeistä saa...

Mites muuten vauvaa oikeaoppisesti kuljetetaan veneessä? Mä jo haikailen veneretkestä isän paatilla ja mietin että siellähän se bebe kaukalossa köllöttelee mukana. Juu, ei sehän menee pohjaan jos joutuu veteen. Liivit - juu. Sylissä sitten pidemmät taipaleet?

Mä oon pakannu sairaalaan mukaan itelleni karkkipussin ja paria pillituoremehua. Mies heitti,että hän meinaa tehä mukaan itelleen jotkut herkkuleivät. :laughing002

Kyl ne liivit pitää olla... Kaukalossa liivien kera ilman että sitä Tonttua köyttää sinne. Kuulostaapa kauheelta. Toisaalta matka on vaan 20 minsaa veneellä et sylissä... Täytyy oikeesti ottaa selvää mikä on oikea tapa kuljettaa ihan pientä veneessä. Oon ihan ulapalla aiheesta :confused:

Mun mielestä ne pienimmät liivit taitaa olla 5 kg ylöspäin sellaisia joissa se haarus on mallia body. Ihan perusprismasta löytyy. Olisko 5-10 kg kokoiselle... eli menee ne ekat kaksi kesää. Varmaan jostain veneilyliikkeestä voi löytyä laajempikin valikoima, mutta noi vaikutti ainakin ihan fiksuilta, kun viime vuonna esikoiselle hommattiin ekoja liivejä.

Mä oon tykännyt Lindexin imetysliiveistä. Tosin ei näissäkään kuppi riitä kun maito nousee. En tiiä mihi tyynyliinoihin sitten kannuni työnnän...

Lyyti, mulla oli viimeksi h&m:n imetysliivit. En tykännyt yhtään, kokeilin kaupassa kyllä, mut kun oli semmoinen tuplapakkaus, et hälyttimellä sidottu yhteen, nii eipä saanu kunnolla kokeiltua. Jäivät semmoisiksi "kun kaikki muut ovat pesussa"- liiveiksi. Bravadon liivit on olleet hyvät, ja boobin. Kalleita joo mut nytkin oon jo monta kuukautta pitänyt :) (siis niitä vanhoja)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Nekin pitäis sit hommata. Jotenkin oon yrittäny sitä vältellä. Muistan ku aiheesta jo joskus syksyllä täällä on puhuttu. Haluun kyl jotkut hyvännäköset niitten sellasten valkosten ja puuterinväristen sijaan. Missä ois tyylikkäitä imetysliivejä ja onko edes?

Mies laittoi eilen keittiön kulkuväylälle turvaportin. Onhan siihen totuttelemista, mutta kun toi Pyrymuru on niin ruoan perään niin katsottiin parhaaksi estää kokonaan koiran pääsy keittiöön

Mies kantoi kellarista tänään ammeen, turvakaukalon ja sitterin.... Pitäs vielä hommata ammelle jalat. Viikonloppuna ois sit noiden kankaiden pesua tiedossa. Ainakin sitteristä irtoaa kankaat, koska olen ne joutunut muutaman kerran pesemään niskakakkojen takia :grin

Mie kävin viime viikolla Bebezin liikkeestä hakemassa kahdet imetysliivit. Siellä myyjä sanoi että ensimmäiseen kolmeen kuukauteen ei suositella käytettäväksi kaarituellisia liivejä niin ostin sitten kaarituettomat vaikka vähän epäilyttikin kuin ne sitten tukee. Nyt lähti mukaan kokoa 75 J/K ja nekään ei mitkään väljät olleet joten täytyy toivoa ettei kauheasti tästä tissit turpoais siinä vaiheessa kun maito nousee. Ja oli kyllä yllättävän tukevan tuntuset päällä vaikka ei niitä kaaritukia ollutkaan. Toiset mitkä ostin on semmoset ns. yöimetysliivit ja niissä s-koko oli ihan hyvä, sen verran venyvät olivat. Ei toki tue niin paljoa mutta makuuasenossahan niitä lähinnä käyttää.

Olis niin kiva jos vois ostaa liivit jostain henkkamaukalta tai lindeksiltä niin ei tulis niin kalliiksi, mutta eihän noissa kuppikoot riitä mihinkään. Pitäis ostaa kahet isoimalla kupilla ja niistä ommella sitten yhteen yhdet joissa saattais jo kuppi riittää :grin

Niin sarava, mulla ei tarvi nii kauheesti tota tukea, niin noi kaarituettomat tosiaan riittäneet hyvin nytkin :) toivottavasti jää ees se A-kuppi imetyksen jälkeen...

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Takaisin