Pikkusille ja itselle hankittua

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Lucy
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Hymis: Käytiin Babystylessä kokeilemassa Mutsyn 4ridereita ja ne on yhtenä vaihtoehtona, tykkään ku ne on niin "jämäkät", tai just tuommosista tykkään. Ei pompi kun työntää ja muutenkin tuntu hyviltä. :) Monet vaunut oli varustettu hulluilla jousilla jotka tahattomasti pomppi, joita ite en ainakaan halua. Pitää uus kierros tehä kauppoihin ja päätyä joihinki.

Jee, sain vaunutekstiilit viimein kasaan! Tai siis tein vaunuverhon tai suojan tai minkälie ihan itse ja sitten peiton löysin käytettynä, se on mun ihan lemppari :).
Tervetuloa kesä!

011.JPG

012.JPG

Muoks. jaiks minkä kokoiset kuvat, toivottavasti ne tuosta kutistuu vielä jotenkin maagisesti...

008565-_lim_full.jpg 008565-_lim_full.jpg 008565-_lim_full.jpg Pakko oli tänään käydä ostamassa se kaarilelu, mikä jäi viimeks vaivaamaan mieltä..... Mutta mä perustelin tän sillä, että toi on niiiiiin kätevä, ku sen saa kiinnitettyä melkeen mihin vaan.... pinnikseen, sitteriin, kaukaloon, vaunuihin jne jne jne :wink:grin

Ennemmin polttasin tupakan ku joisin mitään joten en tee kumpaakaan! :)

Sent from my GT-I9195 using Vau Foorumi mobile app
Saattaa olla aika hiljasessa halut alkoholin suhteen vasta laitokselta kotiutuessa... Ehkä korkkaan lekan vasta jussina, kun oon ensin pumpannut pojalle maitoa pulloihin niin että isi voi hoitaa. :wink

Milleri mä tykkään kans niistä tosi paljon! Ne on ihan hirveen näppärät käyttää kun jopa minä opin nopeesti ja helposti säätämään, kasaamaan ja vaihtamaan kopan/istuimen/kaukalon! Ja ne on niin kivan näkösetkin :) mutta noi uudet iGo:t on VIELÄ hienommat!

Meiän rattaista nyt kuva. Niissä on nyt kiinni turvakaukalo ja kova koppa on oottamassa, sekä kellarissa sit kun tonttu kasvaa niin löytyy myös ratasosa. Ollaan kyllä tosi tyytyväsiä tohon ku opetellaan vielä käyttämään tota. Täytyy käydä tässä joku päivä harjottelemassa kuinka kaukalo kiinnitetään autoon. Plussaa se et saadaan kaukalo suoraan rattaisiin kiinni ja isot pyörät!

Liitteet

• IMG_1315.jpg
    IMG_1315.jpg
    75.9 KB · Katsottu: 44
  • IMG_1318.jpg
    IMG_1318.jpg
    130.9 KB · Katsottu: 43
Mie oon "allerginen" kukkakuoseille, mut toi viel passaa. Ostettiin edullisesti miehen pomolta ja on tosi hyvässä kunnossa

Mä sorruin hullareiden "mahtavaan" tarjoukseen stokken syöttötuolista. Säästinköhän jopa 40e.. Mut tollanen on kyllä ollu hankintalistalla, tosin sille ei ole käyttöä vielä puoleen vuoteen mutta kun halvalla sai :rolleyes:

Tänään ostin eväät miehelle (itselleni) sairaala reissua varten.... 4pakettia salaminakkeja, proteiini patukoita, geinomaxia, ananas ja persikka -säilykkeitä, koktailkurkkuja, karkki-pussi, muutama pillimehu, pullo vichyä.... Jokos nyt selviäisin hengissä ja kuolematta nälkään niiden muutamanpäiuvän aikana :grin

Noi salamijutut voiskin olla näppäriä. Esikoinen syntyi illalla ennen ysiä ja saatiin kyllä miehen kanssa silloin iltapala, mutta kun ei ollut oikein koko päivänä syönyt, niin joku suolainen snäkki olis ollut aika jees. Oli viimeksi oma iso pullo mukana, niin ei tarvinnut sitä minimukia koko ajan ravata täyttämässä ja mies toi sitten perästä karkit =) Toki oli melko nopea rykäisy viimeksi, jos olisi pidempään vietetty salissa, niin olis kyllä tarvinnut miehellekin varmaan enempi naposteltavaa. Päivällä kävi kyllä ihan hesessä syömässä, mutta sen viimeisen jostain kahdesta eteenpäin oli syömättä siihen iltapalaan ja varmaan kotimatkalla sitten haki jotain.

Kovasti tänään synnäritutustumisella mainittiin niistä eväistä ja esiteltiin osaston keittiökin. Että isä ainakin joutuu tuomaan omat sapuskat. Hihiteltiin siinä sitten, että pitää miehenkin pakata sairaalakassi.

Mun piti huilata iltapäivä, mutta kissankakit kun ihan vähän vaan kävin kaupoilla. Babystylessa arvoin hoitoalustojen kanssa ja tykkäsin sitten kuitenkin enemmän Rätt Startin elefanttikuvioisesta kuin Färg & Formin pilvikuvioisesta. Elefanttikuvioisessa oli korkeammat reunat ja muutenkin se oli paksumpi - ja halvempi. Lastentarvikekirppiksellä tein löydön: Emmaljungan täysvalkoinen ja putipuhdas pinnasängynpehmuste kympillä.

Viikonloppuna haetaan pinnis ja hylly hänen korkeutensa pienille pierupöksysille ja muille tavaroille. :smiley-chores011

ja mä näin kyllä niin hirveetä nälkää, en nyt siel synnärillä niinkään, mut sit osastolla :confused: vaikka väittivät runsas kaloriseksi ruoaksi, niin maha murisi, vaikka olin just syöny... joten päätin tälläkertaa varautua kunnolla :grin ja sillon synnärillä oli ärsyttävää kun ukon piti koko ajan ravata jossakin hakemassa jotakin syötävää, niin nyt ei tarvi ainakaan heti ensimmäisenä lähtee kanttiiniin...... :p

...niin ja paketin suolakeksejä lisäsin vielä kaapinperukoilta kassiin......... Pekoni aromilla kaikenlisäksi.... nom nom nom..... kämppäkaveri tykkää hyvää, mut jätin tonnikalat kauppaan, kun ajattelin, et kaikki ei välttis tykkää nukkua silakanhajussa :grin

Mitenköhän sen kermakakun saisi ehjänä osastolle saakka..? Ei maar, täytyy ostaa paljosti sekä suolaista että makeaa. Ja colaa!

Takaisin