Pikkusille ja itselle hankittua

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Lucy
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Meille sanottiin perhevalmennuksessa että ei kannata käyttää korvakuumemittaria pienellä vaan mitata aina pepusta.

Ja mulla on pikkuniistäjä. Meillä on kotonakin käytetty sellasta aina pikkusiskoilla ja hyvin on toiminu!

Juu. Millasella meinasitte ite selvitä kuumeen mittauksella. Ihan tavallisella vai ootteko hommannu semmosen mis on se taipuisa pää?

AAaa, niistäjällä hienompikin nimi. Se löytyy joo!

Lyyti: Mie oon pääasiassa kaiken tilannut netistä! En muista kyl minkä oisin ihan ostamal ostanu... Vaikka oishan löytyny täälki, mut oon kokenu helpommaks nettishoppailla. Ei minuu kiinnosta kauppoihin lähtee.

mä tykkään mielummin ostaa kaupoista ku pääsee hypistelemään ja fiilistelee ostoskassien kanssa(miten niin materialisti?). Mut netissä vaan on parempi tarjonta ja enemmän vaihtoehtoja, ja ku ei itsellä oo autoa niin yhtään isompaa ei viitti ostaa ja kanneskella...

Siis oishan se kiva jos jaksas siel kaupoilla olla ilman, että kyykit lattioilla ja istut iha missä vaan, kun jalat maitohapottaa ja taju alkaa pimetä. :D

Mannaryyni siis pikkuniistäjä ja nenäfriida on erilaiset mutta samaan käyttötarkotukseen. Monet vanno nenäfriidan nimeen että se on paljon parempi mutta ite kyllä ajattelin pärjätä niistäjällä :)

mannaryyni, ja juu toikin puoli unohtu taas. Ei sillä et aikoihin oisin tuolla kaupoilla jaksanut pyöriä....

Sitteri ja harsoja meiltä vielä uupuu. Ja se rintapumppu, jos sen nyt ennen syntymään ostan. Ja kantoliina. Oho, olihan näitä vielä. Mutta ei puutu mitään paniikinomaisesti :D

Lyyti mä en tiiä miten kestäisin tollasta välimatkaa! Musta toi 4-5 km matka lastentarvikeliikkeisiinkin tuntuu ihan ylivoimaselta...

Hei ootteko hankkinu vaippoja varten erillisen vaipparoskiksen vai meinaako täällä kaikki vaan kestoilla? Mä en mitään virallista vaipparoskista ajatellu hankkia mutta olishan se ehkä kätevää jos olis joku pieni hajunpitävä roskis vaipoille...

Meil ei ainaskaa oo mitn vaipparoskista. Ajattelin ehkä siirtää meidän poljinroskiksen hoitopöydän viereen ja kakkavaipat laitan sit erikseen vielä pieneenpussiin ja sit roskiin niin ei heti haju tuu läpi. Päivittäin ne roskat pitää meil kuitenkin viedä niin vaipat sit samalla..

Mä hankin joo vaipparoskiksen, mut saa nyt nähdä tuleeko ikinä käyttöön ku vaikutti tälle blondille vähän vaivalloiselta :D just hajujen takia sen hommasin ettei koko kämppä löyhkää ulosteelle.

Lälly onks siinä joku erityinen ominaisuus joka tappaa ne hajut vai miten se toimii?

"Angelcare vaipparoskiksessa on monikerroksinen muovikalvo, joka pitää pahat hajut kurissa". Näin luvataan siis mun ostamassa roskiksessa, mut todellisuus voi olla jotain ihan muuta ja hajut leviää ihan yhtälailla kuin tavallisesta roskiksesta :D

Ok, oonkin miettiny miks ne vaipparoskikset on niin hirveen kalliita! On niissä siis jotain mitä normiroskiksissa ei oo.

Mie oon päättäny et pärjään ilman erillistä vaipparoskista, kun meil tulee ihmeen kaupalla päivittäi älyttömästä roskaa niin menee samalla normi roskiksessa. :)

Mie en oo sit varma kumpi miulla on se friida vai pelkkä niistäjä.. :confused: Joki sellanen kuitenkin..

Takaisin