Pikkusille ja itselle hankittua

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Lucy
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jee, puuttuvat vauvanvaatekoot paikoillaan, tilausten laskutkin alkaa olla maksettu :D Pitihän sitä taas säästötililtä yli tonni repiä kun ostin näille kaikille kolmelle vaatetta samaan aikaan..
Mutta se on kiva kun alesta ja kirpparilta ostaa niin lapsilisät ja enemmän jää säästöön, vaikka kerralla ostaakin enemmän ja isompia kokoja varastoon :)
Ainiin, ja tässä kuussa vielä se Kelan tuki takaisin maksettavana - onneks tasaantuu jo seuraavassa kuussa tää rahojen pyörittely :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app

Ainulla on 24 ja 16 mm ja Aventilla 21 ja 16 mm rintakumeja ainakin. Luulen ja toivon että sairaalasta varmaan saa kokeiluun junkunlaisia rintakumeja jos niille on tarvetta ja siitä voi sitten vähän saada apua omien ostamiseen.

Lekmeriin lähti vika tilaus. Jäbän huoneeseen Autot-riisipaperivarjostin, hoitolaukku vaunuun (11,90e!) ja Nalle Puh - baby gift box missä on Nalle Puh lakanasetti, fleece (saa kelvata pinnasängyn päiväpeitoksi), huppupyyhe ja pinnasängyn reunapehmike.

Meillä ei oo pinnikseen petaria. Luulen että patjansuojus riittää ja tarvittaessa lisäks ylimääränen peitto "petariks" :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mistä ootte tilannu/ostanu reumapehmusteen? Mie oon nähny ainoastaan "nallet80luvulta" -printin. Hirveen värisiä, hirveillä printeillä.

Sent from my GT-I9105P using Vau Foorumi mobile app

Ainakin meijän synnäriltä saa rintakumeja jos tarvetta on. Ne on vaan sitten turkasen kalliita, että tosiaan saa, mutta palopuheen saattelemana :) Omalle kohalle ovat turhakkeita, koska imetys onnistuu ilmankin. Jollekin toiselle taas on ainut vaihtoehto, että saa imetyksen onnistumaan.

Meillä ei oo petaria pinniksessä. Muutenkin haluun pitää sen mahollisimman tyhjillään, ettei oo montaa mahollisuutta vauvan tukehtua sinne. Tosin luultavimmin pikkuinen nukkuu jossakin vaiheessa meijän vieressä, että onhan siinäkin mahollisuus tukehtua vaikka tissiin jos niikseen tulee.

Jonppu mä ostin ikeasta kun sieltä sai valkosen reunapehmusteen halvalla. Tuntu et kaikki muut oli niin kalliita!

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Meillä on kanssa petari ja sen alla patjansuoja, eikä se petari mihinkään lakanan alta liiku ja tukehduta lasta..

Meillä ei esikoisella ollut sitä reunajuttua enkä nytkään hommaa, jos nappula ei ala raajojaan iskemään sielä raoista ulos. Petari on kyllä, helpompi sitä pestä kuin patjaa. En patjansuojusta käyttänyt ollenkaan, kun en itsekään sairaalassa diggaillut niistä muovitetuista lakanoista =) Petarin sai sit aamulla pesuun, jos oli puklu tai pissa sotkenut. Taysissa rintakumin sai ainakin kokeiluun, jos tarve vaati, mutta piti kyllä palauttaa ja menee sitten pesun kautta seuraavalle tarvitsijalle. Näin ainakin siis 2012, kun vieruskaveri sellaista tarvi.

Pakko tulla purkamaan. Baby Stylen sivuilla; REUNAPEHMUSTEIDEN HINNAT ALKAA 29€ ja eteenpäin!!!
Siis miten ttussa voi olla mahdollista, että niillä on noin korkea hinta.... mie kun ajattelin, että sellaisen nätin, silmää hivelevän saisi kympillä?! prkele.

Takaisin