pikkuisen sykkeet

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja nane♥
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Eka kertaa syke kuunneltiin torstaina rv17+0 neuvolassa ja oli 143. Vilkaisin kahden aiemman(poikia) raskauden sykkeitä ja aina ollut about samaa eli n.140-150 väliin.
Voisko olla että vauvat unessa kun syke alhaalla ja hereillä kun nousee?

Meillä ei ole sykkeitä kuunneltu, vaan eipä ole ollut kunnon neuvolakäyntejäkään kun yksi +lääkäri. Nt-ultrassa sentään sai tiedon että elossa on.

Meillä kuunneltiin tänään, hoitaja tuumasi että taitaa nukkua kun pysyi niin hyvin paikoillaan. Syke n. 144. :)

Mä huomasin kun yks päivä kuuntelin pikkuisen menoa että sykkeet olis noussut vähän korkeammille luvuille. Kuuntelin sit myöhemmin uudelleen ja vähän korkeammat olivat ja se äänikin oli jotenkin erillainen. Siis yleensä olly 135-145 siinä pyörinyt mut nyt se kuulu 145-160 enkä mä nyt niin ole huomannut etse olis kovin kovaa bilettänyt masus. Normi liikehdintää.

Mulla ollut 158-162 akselilla sen pari-kolme kertaa mitä kuunneltu ja tyttö tulossa. Tytöillä korkeammat sykkeet tosiaan.

Aina siellä on vedelty rallia mahassa, joutunu anturin kanssa jahtaamaan jotta saa kuunneltua edes hetken kunnolla :smiley-bounce012:dance018

Takaisin