Kirjoittelin ja kyselin noista tuplarattaista tuolla toukokuu-osiossa... Eli meillä ikäeroa tulee 2 vuotta ja tyttö tykkää vielä olla rattaissa. Mietinkin noiden tuplien hankkimista, mutta olen toisaalta vähän kahden vaiheilla, että tarvitaanko oikeasti. Ne on ihan tosi kalliita, joten en haluaisi tehdä huonoa ostosta.
P&T:t on kuulemma ihan kätevät varsinkin kaupungissa ja julkisilla liikuttaessa. Itse en halua peräkkäinistuttavia. Jos tuplat hankin, niin pitää olla vierekkäinistuttavat, kummallekin omilla säädöillä, heittoaisalla ja kaukaloadapterilla. Sekä isot renkaat, eikä kääntyviä etupyöriä. Ei mulla mitään vaatimuksia... ;-) Me asutaan esikaupunkialueella ja välillä lumien auraus saattaa kestää. Ei toivoakaan päästä liikkeelle jollain city-rattailla. Kauppareissuja varten pitänee katsella jotain matkarattaita, jotka taas voisivat olla peräkkäinistuttavatkin. Tai sitten mennään vaan meidän entisillä matkiksilla, jotka on olleet ihan huippuhyvät!
Meidänkin esikoinen on ollut helppo, mutta vaativa vauvana. Neuvolalääkäri totesi 2 kk ikäisenä, että neidillä on tahtoa ja hän osaa vaatia. :-) Mutta nyt taaperona on erittäin kiltti, nokkela ja hellyyden kipeä. Meillä suukotellaan, halataan ja kikatellaan. Vauvavaiheessa heräsi öisin noin tunnin välein syömään ja kärsi mahavaivoista, joten eiköhän samoilla mennä... ;-)