Ee
Sanaisen arkkunsa ammentaja
Mä en tästä aiheesta pelkästään mitään ketjua löytänyt, mutta olis kiva kuulla millasia ihomuutoksia muilla on
Minä olen ihotyypiltäni atoopikko, ja punapään geenit on, vaikka tukka onkin vaaleanruskea.
Nyt kun on 23+3, mulla ei ole vieläkään mitään merkkejä linea negrasta. Nännit on kyllä tummuneet tosi paljon, ja outona juttuna on alahuulen alla leuassa sellainen vaalea alue. Siis melkein valkoinen, saa muun naaman näyttämään punaiselta, ja auta armias miltä se näyttää jos naama jostain syystä punoittaa! Ihan ihme juttu!
Mutta tuntuu että kaikissa raskauskuvissa ainakin loppuvaiheessa on linea negra, niin ilmestyykö se vielä jossain vaiheessa, vai voiko olla ettei sitä tule ollenkaan?
Minä olen ihotyypiltäni atoopikko, ja punapään geenit on, vaikka tukka onkin vaaleanruskea.Nyt kun on 23+3, mulla ei ole vieläkään mitään merkkejä linea negrasta. Nännit on kyllä tummuneet tosi paljon, ja outona juttuna on alahuulen alla leuassa sellainen vaalea alue. Siis melkein valkoinen, saa muun naaman näyttämään punaiselta, ja auta armias miltä se näyttää jos naama jostain syystä punoittaa! Ihan ihme juttu!
Mutta tuntuu että kaikissa raskauskuvissa ainakin loppuvaiheessa on linea negra, niin ilmestyykö se vielä jossain vaiheessa, vai voiko olla ettei sitä tule ollenkaan?