Pienten lasten tuotteita testattavaksi.

Riiuzka

Jostain jotain jo tietävä
Buzzador on yritys jonka kautta testiryhmät saavat testattavaksi erilaisia tuotteita, joita markkinoivat sitten kokemustensa mukaan lähipiirille. 

Nyt Buzzador etsii lapsiperheitä joissa on 1.6-1.8.2010 syntyineitä lapsia ja olettaisinkin, että testituotteet liittyy vauvan hoitoon ja ruokailuun.
 Jos olet kiinnostunut saamaan testattavia tuotteita ja kertomaan niistä ystävillesi, niin tässä linkki jota kautta voit liittyä:

https://www.buzzador.com/buzzador/index.php?file=u-regstep1&lang=FI&refstr=Riia

Tätä linkkiä käyttämällä minä olen automaattisesti suosittelijana. Kiitos sinulle :)
 
Tällä hetkellä Buzzadorilla on ainakin nestelen bataatti-kana ateria kampanja menossa, Nestlen frutti kampanja, jogilino kampanja ja pampers kampanja loppui juuri. JA lisää on kuulemma tulossa. Joten kannattaa liittyä!

Itse olin pampersin kampanjassa ja sain pampers vaippapaketin + näytteitä kavereille jaettavaksi. Frutti kampanjassa sain 8 pakettia alk. 6 kk ikäisten Frutti tuotetta.

Järjestin kotonani kavereitten kesken vauvatapaamisen ja tuolla sitten Buzzasin nuita tuotteita.

 ( Tuolla on myös kissan- ja koiranruoka kampanjoita, makeiskampanjoita, pastatuotekampanjoita, philipsin mehujuicerin sain ihan ensimmäisessä kampanjassa, shampoota, saippuaa... siis ihan kaikkea)
 
Takaisin
Top