Pienten lasten tuotteita testattavaksi.

Keskustelun 'Laskettu aika heinäkuussa 2010' aloitti Riiuzka, 25 marras 2010.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. Riiuzka Aloittelija

Buzzador on yritys jonka kautta testiryhmät saavat testattavaksi erilaisia tuotteita, joita markkinoivat sitten kokemustensa mukaan lähipiirille. 

Nyt Buzzador etsii lapsiperheitä joissa on 1.6-1.8.2010 syntyineitä lapsia ja olettaisinkin, että testituotteet liittyy vauvan hoitoon ja ruokailuun.
     Jos olet kiinnostunut saamaan testattavia tuotteita ja kertomaan niistä ystävillesi, niin tässä linkki jota kautta voit liittyä:

https://www.buzzador.com/buzzador/index.php?file=u-regstep1&lang=FI&refstr=Riia

Tätä linkkiä käyttämällä minä olen automaattisesti suosittelijana. Kiitos sinulle :)
  2. Riiuzka Aloittelija

Tällä hetkellä Buzzadorilla on ainakin nestelen bataatti-kana ateria kampanja menossa, Nestlen frutti kampanja, jogilino kampanja ja pampers kampanja loppui juuri. JA lisää on kuulemma tulossa. Joten kannattaa liittyä!

Itse olin pampersin kampanjassa ja sain pampers vaippapaketin + näytteitä kavereille jaettavaksi. Frutti kampanjassa sain 8 pakettia alk. 6 kk ikäisten Frutti tuotetta.

Järjestin kotonani kavereitten kesken vauvatapaamisen ja tuolla sitten Buzzasin nuita tuotteita.

( Tuolla on myös kissan- ja koiranruoka kampanjoita, makeiskampanjoita, pastatuotekampanjoita, philipsin mehujuicerin sain ihan ensimmäisessä kampanjassa, shampoota, saippuaa... siis ihan kaikkea)

Jaa tämä sivu