Pienokaisten huoneet

Kyllä meillä suunnitelmissa olis nukuttaa heti alusta alkaen omaan huoneeseen. Tuo on ihan meidän makkaria vastapäätä ja mä kyllä luotan siihen et jompi kumpi meistä vauvan itkuun herää.. ja jos alkaa näyttää siltä ettei herää ni sit pistetään itkuhälytin viel sängyn viereen, kyl sit varmaan ainakin kuulee :) Meil on sukulaiset, varsinkin mun mummoni kauhistellu kuinka vauva ei nukukkaan meidän huoneessa pari vuotiaaksi ja lyövät jo vetoja siitä koska pinnis muuttaa meidän sängyn viereen [:@] ..mä niin näytän niille ettei niin tuu tapahtuun! [:D] ..kyl musta on jotenkin ajatuksena kivempi se että meil on miehen kanssa vauvasta huolimatta tää "oma tila".. musta esim. seksin harrastaminen niin että vauva olis vieressä sängyssään ni kuulostaa tosi epäkivalta, tuskin pystyisin paljon keskittyyn mihinkään - vaikkei pieni mistään mitään tajuiskaan [8D]
 
Meillä on vauvalle oma huone, mutta aattelin silti laittaa pinniksen meidän makkariin aluksi. Ihan meidän sänkyyn kiinni, niin ei tarvii nousta yöllä aina ylös asti. Vauvan huone on asunnon toisella puolella eli itkuun ei välttämättä heti herää. Ja meillä on kaksi kissaa, oven voi joutua laittamaan kiinni. Pinnasängyssä on kyllä puinen suojasäleikkö.

En oo tehnyt edes vielä pintasilausta vauvan huoneessa. Muutettiin tähän kotiin loppukesästä ja kun se on tavallaan vielä ylimääräinen huone, niin jäänyt vaiheeseen...On kyllä maalattu seinät ja laitettu ihana boordi, verhot ja hoitopöytä, mutta ei mitään extrasöpöä vielä [:)]. Meillä on vauvan huoneessa myös vanha rautainen "lastensänky", jossa olen itse nukkunut ihan aikuiseksi asti. Se periytyy vaaville [:)] ja siihen voi siirtyä välillä toinen nukkumaan, jos vauva pahasti valvottaa.
 
Tää nukkumis järjestely on niin henk. kohtasta. Mä taas olin silloin esikon kanssa niin "hermo raunio" että pelkäsin ettei vauva hengitä ja siksi vauva nukkui meidän huoneessa. Silloin kun odotin esikoista en edes osannut kuvitella että jostain hengittämisestä mulle tulisi niin kova stressi. Kai siihen vaikuttaa hormoonit. Siitä seksistä taas niin me harrastetaan milloin missäkin. Esikko siis nukkuu edelleen meidän makkarissa ja vauva tulee myös sinne nukkumaan. Mut tää on näit juttuja jossa jokaisen on tehtävä niin kuin parhaaksi näkee ja tuntuu.
 
[:)] Jee vihdoinkin on vauvan huone valmis! Rankan remontoinnin ja puurtamiseen jälkeen oman kädenjäljen näkeminen on kyllä niin palkitsevaa! Ihan harmittaa kun en saa tästä meidän masiinasta lähtemään kuvia[:-] Pitää nyt sitten ihan vaan kirjoittamalla hehkuttaa!!!

Alusta asti näin sieluni silmin mimmoisen huoneesta haluan ja täytyy sanoa, että osui kyllä just kohdalleen[:)]Oon niin onnessani että vähän väliä käyn istumassa kiikkustuolissa ja tuijottelemassa siellä...höhlää[:D] Äitikin tuli tänään vielä ihan asioikseen pikalinjalla naapurikaupungista tuomaan verhot "ettei jää nyt verhojen takia kesken". Vähän sekin on höperö [:)]
 
Peukaloinen, yritä nyt saada meillekin tänne kuvia niin saadaan nähdä [:)] itte voin pistää muutaman kuvan tulemaan kunhan saan noi pinnikset ja hoitopöydät lopulliseen kuosiin. Viime yönä näin jo unta, että synnytys alkoi ja mulle tuli hirvee paniikki, että kaikki on kauheen kesken. No minä siin unessa lähdin ostamaan patjaa pinnikseen ja järjestelin hoitopöytää ihan tuskissani ja mun siskoni oli kylässä ja hoki, että nyt kyllä on lähdettävä sinne synnärille [:D]
 
Huutelen tuolta toukokuisista [:)] On pakko kommentoida tota, että onko "parempi" että vauva nukkuu omassa huoneessaan, vaiko vanhempien kans samassa. Meillä tilanne oli, ja on vielä hetken aikaa niin, että vauva nukkuu meidän kans samassa huoneessa. Siinä on puolensa. Yöllä ei tarvitse kuin nousta ylös ja ottaa vauva syötettäväksi, jos olis omassa huomeessa, joutuis sinne ensin tepastelee.. Mut mitä nyt oon ongelmalliseksi havainnut, meidän neiti kun on hyvin herkkäuninen. Pelkkä kyljen kääntö havahduttaa neidin, joten saa olla to-del-la hissukseen,ettei tyttö vaan herää. Alussa ei ollu mitään ongelmaa, sai vaikka huutaa niin ei vauva ollu moksiskaan [:D][:D] Ja juurikin tuo mitä satu`sanoi, että esim. seksin harrastaminen on hirmu "hankalaa", kun pitää olla ihan ihan hiljaa.. mut onneks kaikki vauvat ei oo niin herkkäunisia [:)]
Nyt kun ollaan nukuttu kohta ½ vuotta samassa makkarissa, alkaa kaipaamaan sitä "omaa" huonetta. Onneks me muutetaan pian, joten neiti saa oman huoneen, ja me vanhemmat saadaan oma huone [:)]
 
Jes, vihdoinkin!
Tää vauvan huone remontoitiin meidän vinttiin, makkarin viereen. Tälle seinälle haluan vielä pari Heli Pukin taulua, samaa sarjaa mitä nuo muutkin on. Niin, ja joku seinä/lattialamppu vielä kunhan sopiva tulee vastaan [:)]

muokkis, oho meni tuo taiteilijan nimi aluksi väärin...

 
Tosi ihanan näkösen huoneen on Peukaloinen laittanu vauvalle!! <3 Voi että määki haluan laittaa oman huoneen vauvalle ihan vaan siitä ilosta ku sisustaminen on niin kivaa!!
 
Aivan ihana huone Peukaloisella! ..kyllä tuolla pienen kelpaa ?

Happies: sänkymobile on lastentarvikkeesta, nattou sarjaa :)
 
Aivan yli ihana huone peukaloisella [:)] Kyllä tuolla kelpaa vauvan pötkötellä.
Tosi kaunista, itte en osaa tuolla tavalla sisustaa, kun tykkään niin väreistä ja karvasta jne. Mutta tuollaisessa viihtyisi kyllä [:)]
 
Ihana huone peukkiksen vauvelia odottamassa[:)]

Minä ostin tonne meidän vauvan huoneeseen about kuukausi sitten uuden maton, ja nyt en voi oikeastaan sietää koko mattoa. Nyt sitten mietinkin, että noinkohan olisi katseltava vaan tuota kun kerran hankittukin on, vai ostanko kuitenkin uuden.. Rahallisesti ei tulisi pahasti takkiin, kun tuo nykyinen oli alennuksessa, mutta eipä sille käyttöä muuallakaan ole. Ja noin periaatteessa vastustan sitä, että ostetaan jotain ja kyllästytään heti. Tässä sen huomaa, ettei saisi päästää hormonihöyryisiä naisia kauppaan kun tulee tehtyä virheostoksia![:D]
 
tinkerbell84, raskausaikana saa muuttaa vapaasti mieltään joten hanki vain semmonen matto joka miellyttää silmää ja voithan sä myydä sen aikasemman vaikka kirpparilla, niin ei tarvi potea huonoa omaatuntoa. Itse olen kans huomannu, että nyt on tullu hommattua noita vauvan tarvikkeita vähän yli omienkin tarpeiden, mutta eipä ainakaan jää vauva paitsi mistään. Ja silti aina välillä tulee kauhea paniikki, että vauvalla ei ole jotain tuiki tarpeellista... Taitaa sille olla tarpeeksi jo siinä, että sillä on isä ja äiti, jotka rakastaa sitä yli kaiken <3
 
Hyvä tietää[:D]

Tänään tuli postissa uusi ihana mobile, jonka tilasin netistä, tykkään ihan älyttömästi tuosta[:)]
http://www.lastenturva.fi/kauppa/product_info.php?products_id=486
 
Aivan ihana tuo mobile! Taidan tilata samanlaisen [:)] mä en kestä mitään muovikrääsäkilluttimia ja tuo kävis tosi hyvin meille!

Ai niin, kiitti kehuista. Ollaan kyllä tosi tyytyväisiä tuohon vauvan huoneeseen [:)] Mä olen henkisesti yliherkkä kaikelle karvaiselle (paitsi miehelle ja koiralle) niin että meillä pitää olla mahd. paljon sileetä pintaa - niin ihania kuin kaikki pörröiset tekstiilit oliskin [:D]
 
Täällä on vihdoin saatu rakennettua vauskin pesä valmiiksi. Pesä sijaitsee meidän makkarissa, omaa huonetta ei ole vielä "rakennettu" elikkäs sisustettu eikä ole kiirettä sen suhteen.

 
Laitetaanpas vielä kuva tuosta nurkkauksesta huoneessa. Tuossa pinniksen päässä on sängyn päällä käytettävä hoitoalusta.

 
Unna My, ihana nurkkaus vauvalla, kyllä tuolla kelpaa köllötellä [:)] Meillä tulee kans vauvalle pinnis aluksi meidän makkariin, niin ei tarvi kuulostella yli kaukaa, et onko kaikki hyvin. Muute varmaan ite nukuttais siel vauvan huoneessa [:D] Sitten katsotaan myöhemmin, jotta kuinka on hyvä.
 
Takaisin
Top