Pieni tähti taivaalle syttyi, kun kaikki päättyi <3

Tiarella

Puuhakas puhuja
En tiedä kenelle puhua asiasta ja mistä tukea, joten kirjoitan tänne. Moni kun ei asiasta saanut tietää. Sain spontaanisen keskenmenon tässä 20.päivä. Se oli todella kivulias ja nopeasti tapahtui. Nyt siis tiedän miltä se tuntuu. Ennen keskenmenoa kaikki oli hyvin ja poikaystäväni kysyi miten vauva voi ja sanoin vähän kuin minä väsynyt jne... hän luetteli. Tästä vähän aikaa hän meni ulos juttelemaan kavereille ja sitten alkoi tapahtua. Soitin hänelle ja hän päätti tulisiko luokseni vai kavereiden luokse. Hän tuli luokseni ja oli kokoajan kanssani. Käytiin me hoitamassa asioitakin vaikka kipu oli kova ja vuotokin.

Nukuin paljon ja en mennyt työharjoitteluun 21.päivä ja pidin lämpötyynyä. En tiennyt mitä oli tapahtumassa joten soitin aamulla neuvolaan ja asia selvisi. Nyt käyn läpi henkistä surua ja pelkään jos sama tapahtuu uudelleen ja odotan että kohtu tyhjenee ja puhdistuu tästä.

Milloin voi yrittää uudestaan raskautumista? Voiko silloin kun kohtu puhdistuu? Itse mieluiten haluan sen puhdistuvan rauhassa.

Ilmeisesti pieni olisi ollut poika ainakin siltä tuntui. Tiedän ettei keskenmenolle voi mitään. Tuntuu se tietysti pahalta kun ei voi nähdä toisen kasvavan. Tämä tapahtui siis juuri kun alkoi rv 7

Sent from my LG-E610 using Vau Foorumi mobile app
 
Pahoittelut ja voimia! Tässä itsekin samaa läpikäydessä... kyllä elämä meitä vielä kantaa eteenpäin ja jonain päivänä tämäkin tuntuu kaukaisemmalta surulta, mutta suru tästä on sydämissämme aina. Itsellä nyt viikko 12 loppu ja ensi viikolla vielä tarkistusultra, nt-ultrassa sydänääniä ei kuulunut ja arvion mukaan kehitys jäänyt viikoille 5-6.

Halaus!​
 
Voimia! Täällä myös käydään läpi samaa asiaa. Rv 6+4 tuli jonkin verran vuotoa ja hyytymä. Seuraavana päivänä soitin neuvolaan, kun minulla oli varattuna 9+2 aika. No käskivät siellä sitten viikkoa ennen nla aikaa tehdä raskaustestin ja jos näyttää pos. niin mennä sitten sovittuna ajankohtana käynnille. No menin sitten 9+2 neuvolaan, jossa ultrattiin. Pikkunen oli kyllä kyydissä, mutta sykettä ei löytynyt. Joten laittoi lähetteen naistentautien polille, jossa kävin sitten tänään (10+4) eikä sykettä löytynyt. Koko vastasi viikkoa 8+. Nyt sitten 23.12 lääkkeelliseen tyhjennykseen polille. Toivottavasti kaikki menee hyvin. Esikoisen ensimmäinen joulu.
 
Takaisin
Top