Pieniä, suuria, pulleita masuja [kuvia]

valentina

Jostain jotain jo tietävä
Pienet helmet masua pyöristää. Kenen masua enemmän, kenen vähemmän.
Saataisiinko ensimmäiset pyöristyneet masut näytille kuvien kera? (:
 
Mie en taida ihan vielä löllömahastani kuvaa laittaa, ehkä sitten kun se oikeasti näyttää vauvamahalta!:D
 
Mulla alkaa kyllä kohta näyttää jo ihan vauvamahalta, mutta vielä en ole ruvennut kuvaushommiin. Pitäs kyllä varmaan kohta, että on jotain vertailukohdetta sitten myöhemmin!
 
Mä en kehtaa vähään aikaan laittaa kun oon painanu tämän verran viimeks kun olin RV27 ;D 
 
Minulla ei ainakaan näy vielä yhtään mitään! Saisi jo pikkuhiljaa alkaa edes turvottamaan, niin olisin siihenkin tyytyväinen. 

omppufin niin söpö pikku masu ^^
 

Tässäpä olis mahaa viikolla 12+1
Kolmas lapsi ja raskaaksi tulin n.3 kk synnytyksestä jotenka maha tuli esiin todella äkkiä. On kumpu paljon ylempänä nyt kun tuli pian raskaaksi. Ja painoa löytyy sen 79 kiloa. Ensimmäisessä raskaudessa painoin synnärillä 93kiloa ja toisessa 90. Ennen ensimmäistä raskautta painoin 65 kiloa, ennen tätä 75. Eli hirveästi ei ole varaa syödä jossen 100 kiloseks halua.
 
Mulla alkanut vatsa pömpöttää vähän enemmän mutta odotan vielä että näyttäisi enemmän vauvamasulta ennenkuin laitan kuvaa tänne :D
 
tatjuska
hymiön vierestä ylhäältä image manager--> ylhäältä upload --> select --> valitse kuva --> alhaalta upload --> kuva ilmestyy keskellä olevaan listaan --> klikkaa listasta kuvaa jonka haluat lisätä --> oikealta alhaalta insert. Pienehkö kuva onnistuu todennäköisimmin.
 
Ihania masuja jo Omppufilla ja Marinalla!!

Itsellä masun pullotuksen huomaa (etenkin omat housut kiristää/tuntuu inhottavilta), mutta ei vielä noin selkeää... :) 
 
No pisteles Helmina kuvaa sitten tulemaan niin katsotaan miltä masu näyttää taas muutaman viikon päästä (;
 
Oi, mikä ihana masu omppuf! :)

Omasta masusta ei niin ole vielä tietoa, tosin, eilen piti käydä ostamassa ensimmäiset mamma-vaatteet ja ah sitä tunnetta, kun housut eivät enää kiristäneet! Hyvä ystäväkin sanoi tänään, et joo-o, kyllä siellä jo pieni masu on, mutta odotellaan nyt vielä hetki ennen kuin kuvataan. :)
 


Tässä mun masu 13+4 <3 Jotenkin sitä luulee, että jos oikein laihistaisi, vatsa menis sisään, mutta kun se ei ton sisemmäksi enää mene. Hassua :) Piti ihan käydä tarkistamassa nyt peilistä, että todellako näin on. Ihmeellistä toden totta!
 
Pistänpä nyt oman masuni tänne, kamalaa (ihanaa) kuinka iso se jo on! Todella hämmentävää, kun ensimmäisessä raskaudessa maha tuli näkyviin vasta seitsemännellä kuulla... Ilmeisesti tuo 14 vuotta välissä löystyttää ihmistä :D

Tässä siis raskausviikot 12+5
 
Rv. 16+5. :) Alkuun oli pientä epäuskoa että kuvittelenko vaan koko kasvun, mutta onhan se jo ihan selkeä vauvamaha. :D

16+5 maha

 
Takaisin
Top