V
Vaavi
Vieras
Onko joku matkustanut kotimaan hotellilomalle 2-3 viikkoisen vauvan kanssa? Onko mahdollista vai kannattaako unohtaa moinen matkustelu? Ajomatka kohteeseen olisi 4-5h suuntaansa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
olin nii semmosessa vauvakuplassa etten ois jaksanu lähtee minnekää. Enkä usko et oisin saanu mitää irti lomasta. Meillä oli kyl alkuun haastetta imetyksestä ja vauvan paino ei meinannu lähtee kunnolla nousuun, et sekin tietysti verotti omansa. Eihän kaikilla alku oo tommosta. Mut silti jotenki aattelen et tossa kohtaa on viel semmosta pesimistä ja opettelua ja tutustumista et itse en ois kyl kaivannu mitää ylimäärästä säätöö.
meilläki oli ihan perus toi 8-10 kakkaa.

Unohda moinen. Miksi silloin lomalle löhtisit siis, mikä on loman syy? Minulle hotelliloma on tapa katkaista arki, saada siihen luxusta. Sitäkö olet ajatellut? Sinä olet jäämässä vauvalomalle, jolloin vauvan pitäisi olla sijalla yksi.Onko joku matkustanut kotimaan hotellilomalle 2-3 viikkoisen vauvan kanssa? Onko mahdollista vai kannattaako unohtaa moinen matkustelu? Ajomatka kohteeseen olisi 4-5h suuntaansa.