Pidätkö kaapissasi raskaus- tai ovulaatiotestejä?

Mulla on kaapissa yksi viime raskaudesta jäänyt raskaustestiliuska, olisiko ollut Sofi. Saa siellä nyt varalta olla, jos joskus tulee akuutti tarve testata.
 
Rfsun ovistestejä taitaa olla kaapissa. Jäivät viime vuonna, kun ei lopulta tarvinnut kuin yhdessä kierrossa.
 
En varsinaisesti, mutta nyt jäi Sofin ovistestiliuskoja 5 kpl kun tärppäsi kahden liuskan jälkeen:angelic: one step raskaustestiliuskoja tilasin lisää 15 kpl vaikka olin jo plussannut, haluun seurata että viivat vahvistuu/pysyy vahvana kun edellinen raskaus meni kesken
 
Vuodesta 2015 tai 2016 alkaen oli kaapissa lojumassa raskaustesti tai pari. Jäivät sinne, kun yritys keskeytyi 2016 keväällä. Siellä lojuivat kunnes käytin ne viime tai tänä vuonna pois, vaikka olivat jo vanhentuneet. Sen jälkeen olen ostanut raskaustestejä lähinnä jos on epäilyttänyt että on tarpeen, ovistestejä en tjottaillessa harrastanut. Nyt ei kaapissa ole mitään testejä. Viimeiseksi hankituilla raskaustesteillä tein räikeät plussat. :)
 
1pkt rfsu ja pc ovistikkuja sekä pc rt. Postipoika tuo vielä cb digioviksia 10kpl ja pari viikkonäyttöstä cbtä :grin digit on varmistukseen, muute mennää pikkutikuilla.
 
Nyt on erityisesti testejä kaapissa, kun toiveena on raskaus. Sofin ovistestejä on joku 10 ja RFSU:n raskaustestejä vaan 1, kun testailin eilen malttamattomana negan. Onneks netistä ja kaupasta saa lisää testejä, etteivät lopu. :smiley-bounce013:smiley-bounce013
 
Yks rfsun raskaustesti löytyy tällä hetkellä. :happy:
Yritys päällä, mut yritän pysyä järjissäni ja testaan vaan max kerran kaks kuussa. Menkat ei siis vielä imetyksen takia ole edes alkanu edellisen synnytyksen jäljiltä ni siks tuntuu et oon vähä vainoharhanen koko ajan et jos kuitenkin olis jo tärpänny :hilarious:
 
On kyllä kaapissa toistakymmentä ovistestiä ja muutamia raskaustestejä, varmuuden välttämiseksi :p. Ei kuitenkaan yritetä raskautua.. Todennäköisesti enää koskaan!
Jotenkin helpottaa vaan omaa olemista kun noita kuitenkin on. Voihan niitä käyttää vaikka "varmojen päivien" hakemiseen :hilarious: ja sen jälkeen tilanteen varmistamiseen :grin.
Veitsen terällä kunjos tykkää elää.
 
Takaisin
Top