PHKS synnyttäjät

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Magia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Magia

Jostain jotain jo tietävä
Syysmammat 2017
Moi kaikki!
Haluaisin kuulla teistä jotka synnytätte mahdollisesti Päijät-Hämeen keskussairaalassa tai olette synnyttäneet. tosiaan itsellä tää raskaus niin alussa etten osaa sanoa pääsemkö sinne asti mutta parasta toivotaan ja tähän asti pysynyt pieni mukana. :angelic:
Onko kellään kokemuksia ja osaako joku sanoa minkälaiset hoitajat on siellä teillä olleet?

Eilen viidennen kanssa sieltä kotiuduttu :) Suurin osa hoitajista ja kätilöistä mukavia. Huono kokemus yhdestä äitipolin lääkäristä ja yksi kätilö osastolla oli aika tumpelo... Tai ehkä ennemmin liian arka. Nämä kokemukset tosiaan viidestä synnytyksestä ja osasto ajasta.

Tuolta alempaa löydät osion "synnytys" ja sieltä "synnytyssairaalat", siellä oli keskustelua jo enemmänkin :)

Onnea odotukseen :happy:

Juu minun kertomus löytyy sieltä synnytyssairaalat osiosta. Voi todeta muuta ku että onnee vaan ja menestystä ku päksiin joutuu...

Eilen viidennen kanssa sieltä kotiuduttu :) Suurin osa hoitajista ja kätilöistä mukavia. Huono kokemus yhdestä äitipolin lääkäristä ja yksi kätilö osastolla oli aika tumpelo... Tai ehkä ennemmin liian arka. Nämä kokemukset tosiaan viidestä synnytyksestä ja osasto ajasta.

Tuolta alempaa löydät osion "synnytys" ja sieltä "synnytyssairaalat", siellä oli keskustelua jo enemmänkin :)

Onnea odotukseen :happy:

Kiitos!

Minulla laskettu aika 11.8. Phks. Kyseisessä sairaalassa joutunut asioimaan ikävän paljon kylläkin ihan muiden asioiden vuoksi, mutta kokemukset vaihtelee... Joskus osuu kohdalle hyvät lääkärit ja joskus ei.. Ainakin äitiyspoliklinikalla oli ihana kätilö tekemässä nt ultraa ja siitä jäi mukava fiilis! Että toivottavasti jatkossakin asiat menis mahdollisimman mutkattomasti. Tämä ei ole mun kohdalla oikeestaan koskaan toteutunut! :p

Mä synnytin esikoisen vuosi sitten päksissä ja jäi kyllä hyvä fiilis suurimmaksi osaksi! Oli ihan mukavia kaikki hoitajat ja kätilöt. :D

Kaikki ultranneet kätilöt on kans ollut tosi mukavia.

Itse menen ~kuukauden päästä hyvillä mielin synnyttämään toisen sinne. :)

Takaisin