ALKUPERÄINEN: rusinapulla
Mulla ei kyllä vieläkään ole syntynyt ahaa-elämystä, jonka avulla voisin anopin kylmäkiskoista suhtautumista ymmärtää. Ollaan mieheni kanssa naimisissa ja yhdessä ollaan oltu yli kymmenen vuotta ja ikää molemmilla kolmisenkymmentä. Mies töissä ja minä juuri valmistunut. Mutta silti olisi varmaan anopilta pitänyt pyytää lupa lapsen saamiseen... Ei ole kertaakaan sanonut olevansa iloinen tulevasta lapsesta, eikä ole pahemmin muutenkaan kysellyt mitään lapseen liittyvää. Sukulaisilta pimitti tiedon tulevasta lapsesta niin pitkään kuin vain mahdollista. Toista oli kun mieheni veli ilmoitti vaimonsa olevan raskaana...silloin kyllä korkattiin shampanjat. Mutta me ei ilmeisesti tehty asioita oikeassa järjestyksessä ja siitä sitten anoppi katkera?
Onko anoppi jotenkin uskovainen/ vanhoillinen? Omalla anopilla oli samat miehen siskon ja mun kertoessa. Itkua ja huutoa ja lopulta 100% tuki. Meiän kohalla johtu kyllä siitä et oltiin just palattu yhteen parin kuukauden eron jälkeen ja ei ollu oikeen uskoa että oltais yhessä. Nyt siis avoliitossa / kihloissa. :) Rusinapulla suosiiko anoppi näitä veljeksiä jotenkin eri lailla?