Pesänrakennus kuvin <3

Täällä saattiin eilen tyhjennettyä vauvan huone ylimääräisestä roinasta, vielä pari hankintaa ja sitten voin laittaa kuvia. Kivoja verhoja (valmiita) ei meinaa löytyä mistään. Itse kun en osaa ommella hyvin (eikä ole konetta) ja haluisin huoneen valmiiksi ennen viikonloppua kun appivanhemmat tulee kylään.

Alice_78
joissain kaupoissa ja kangasliikkeissä myydään semmosta "liimanauhaa" joka silitetään kankaan väliin,eli sillä voi ne reunat kääntää ilman ompelukonetta jos löydät kivan kankaan :) ikeassa ainaki on ihania kankaita suht edullisesti! mä tein pojan huoneeseen tolla tapaa verhot.mut vinkki; sitä verhoo ei kannata laittaa pesuun!!! xD lähti meinaa pesussa irti se nauha sieltä :D

Kokeillaan jos minäkin saisin tänne kuvan, tai jopa kaksi. Ja nyt peukut pystyyn! Tässä tulee eka, toisen kuvan saatte nähdä kun keksin miten saan sen tänne.

Ja se toinen kuva oli sitten liian iso. Katotaan jos saan sen joskus myöhemmin. Mutta toisaalta sängyn päähän tulee hoitopöytä, joka haetaan tänään tai huomenna tai jonain taina. Jahka saan miehen kaveriksi.

Mutta vähän selvennystä. Noi verhot ja peiton tuolin päälle tein itse, seinät mies maalasi yksiväriseksi, ja minä kuvioin. Lelut on jäänyt isommilta, mutta siinä on alle 2 vuotiaille vieraille leluhylly valmis. Sänkyyn laitetaan uusi patja jahka se ostetaan, pinnasuoja on jo valmiina, mutta vaavi nukkuu ensin kopassa. Jonka ajattelin pitää sängyssä, vain nostaa toisella laatikolla ylöspäin. Mobile menee hoitotason päälle, en halua sängyn päälle mobilea ainakaan vielä. Meillä on se periaate että sänky on vain nukkumiseen. Meillä on Ikean tähtilamppu yövaloksi seinälle, mutta oikeaa paikkaa mietitään vielä.

rominna-
minä kans aion laittaa mobilen hoitopöytään jos laitan siihenkään :) esikoinen vain piristyi mobilesta eikä siten auttanut nukahtamiseen.

osama,ihanat lakanat!!

Kiitos, mä kun en tykkää niistä perinteisistä pinkistä ja vaaleensinisestä. Ja vauvahan ensimmäiseksi erottaakin mustan ja valkoisen.

Lakanat on ikean kangasta josta olen ommellut pussilakanoita ja päällimmäiseksi tehnyt fleecestä ja kankaasta päiväpeiton.
Reunasuojat ovat ostettu jostain lastentarvikekaupasta.

Peili on ikeasta (maalaamaton) ja olen sen maalannut valkoisella ja servettitekniikalla kuvioinut. Voipi vauva sitten itseään ihailla.....

"kissasuoja" on nostettu pystyy seinälle kuvasuta varten, tosin tuo viritelmä ei kissoja pidättele.

voi äh ku mä niin tykkäisin itte tehdä pussilakanoita ku just ikeaski on ihania ja edullisia kankaita mutt ku mun kone on rikki!!!!!! :(( (esikoinen puotti lattialle))

Tässä muutamia kuvia hankinnoista (verhotkin on vihdoin ja viimein paikallaan) Seinät on tyhjät eikä leluille ole paikkaa, mutta tärkeimmät löytyy. Paitsi imetystuoli, se pitäisi hommata ennen laskettua aikaa...

Tässä on kuvaa meidän pojan tulevasta sängystä emoticon

Kaikki muu tarvike ollaan ostettu melkeenpä käytettynä ja mitään ei oo hirveesti kaappeihin hamstrattu mutta mun oli aivan pakko saada tollanen vauvanpesä eli Wombi, se on mun mielestä aivan ihana ja vielä kun sen sai suunnitella oman näköseksi niin ei se hinta enää hirvittäny emoticon

Tosi ihani kuvia kaikilla! :))

Voi jumpe Annemari kun sun pitikin esitellä toi vauvanpesä! Aivan ihana! Mäkin haluuuun!! :D

Kiitos LauraElina! :) Mustakin se on aivan ihana. Täältä tilasin --> http://www.wombi.fi/ ja voin kyllä lämpimästi suositella, on laadukas ja kotimainen ja just sellanen kun suunnittelin.

Takaisin