Nyt löytyi aihe jota olen itsekkin jonkinverran pohdiskellut :) Eli minun vanhemmat: isä on pitkä ja hoikka, siniset silmät, perinteiset maantienväriset hiukset. Äiti: minua yli päätä lyhyempi, hoikka, tummanruskeat hiukset ja tummanruskeat silmät.
Äidin sisarukset on kaikki vaaleita ja sinisilmäisiä vaikka niiden isä on tumma ja äiti punertavahiuksinen ja sinisilmäinen.
Isän isällä oli vihreät silmät ja tummat hiukset ja isän äidillä vaaleat hiukset ja siniset silmät
Minulla on vaaleanruskeat hiukset ja vihreät silmät ja minun kahdella siskollani on siniset silmät ja toisella on vaaleat ja toisella tummat hiukset. Minä olen sisaruksistani pisin, kaksi muuta ovat vain vähän äitiä pidempiä, minä olen melkein isäni mittainen. Että näin.
Mieheni on pitkä, hoikahkohko (leveät hartiat), tummatukkainen, sinisilmäinen ja erittäin vaaleaihoinen(palaa helposti :)). Hänen äitinsä on vaalea ja sinisilmäinen, minua reilusti lyhyempi ja isänsä on pitkä tukevahko, tummahiuksinen ja sininilmäinen. Miehelläni on kaksi sisarusta joista toisella on vaaleat hiukset ja vihreät silmät ja toisella tummat hiukset ja siniset silmät.
Toivoisin että joku meidän lapsista perisi vihreät silmät ja mieluummin miehen hiusten värin kuin minun... Mutta jännityksellä odotamme minkänäköinen pikkuinen sieltä tulee

Todennäköisesti kuitenkin lapsesta tulee melko pitkä, koska me olemme kumpinkin pitkiä :)