Mulla ei ollut mitään jyrkkiä periaatteita, mistä olisi pitänyt pitää kiinni. Tiesin, että haluan imettää mahdollisimman pitkään ja sen tein. Mutta sitä en tiedä miten olisin henkisesti selvinnyt tilanteesta, jossa olisi pitänyt antaa korviketta (esim. imetys ei olisi koskaan onnistunut). Valmisruokia en halunnut antaa, joten tein kaikki itse (soseesta sormiruokaan ja lopulta tavallista kotiruokaa). Mutta joskus olisi ollut PALJON helpompaa, jos vauva olisi kelpuuttanut sen pilttipurkin. Kaksi kertaa kokeilin ja molemmilla kerroilla vauvan ilme oli niin epäuskoinen kirjaimellisesti: "äiti mitä sä mulle oikein syötät?!"
Mies taas oli hyvinkin jyrkkä: et sitten opeta sille mitään pullansyöntiä (mun klo 14 päiväkahviin kuuluu aina joku pulla tai makea)
Karkkeja ei myöskään tarjota ja televisiosta saa katsoa pikkukakkosen ja viikonloppuisin aamupiirrettyjä, mutta muuten ruutuaika on siinä. Hmm...nämä eivät ihan pitäneet, nykyään se olen minä joka piilottelee noin puolet saaduista karkeista ettei mene ihan mahdottomaksi...
Mies taas oli hyvinkin jyrkkä: et sitten opeta sille mitään pullansyöntiä (mun klo 14 päiväkahviin kuuluu aina joku pulla tai makea)
Karkkeja ei myöskään tarjota ja televisiosta saa katsoa pikkukakkosen ja viikonloppuisin aamupiirrettyjä, mutta muuten ruutuaika on siinä. Hmm...nämä eivät ihan pitäneet, nykyään se olen minä joka piilottelee noin puolet saaduista karkeista ettei mene ihan mahdottomaksi...