Periaatteet romukoppaan?

Selah

Puuhakas puhuja
Helmikuiset 2024
Muistui mieleen omat ajatukseni hygieniasta vauvan kanssa ja kuinka ne ovat tässä vauva-ajan myötä muovautuneet.

Mitä sellaisia periaatteita tai suunnitelmia teillä muilla on ollut, mitkä sitten lapsiarjen myötä ovat muokkautuneet täysin?

Tää ei nyt oo mikään periaate, mut aina ihmettelin miten mun äiti syö jotai meidän ruokien jämiä. Todella ällöä, minä en kenenkään muun aloittamia ruokia söisi. Jaaaaa niin vaan syön kaikki limaiset, kuolatut, pikkuisen maistetut lasten jämät, yhtään asiaa pohtimatta. 🙈

Tää ei nyt oo mikään periaate, mut aina ihmettelin miten mun äiti syö jotai meidän ruokien jämiä. Todella ällöä, minä en kenenkään muun aloittamia ruokia söisi. Jaaaaa niin vaan syön kaikki limaiset, kuolatut, pikkuisen maistetut lasten jämät, yhtään asiaa pohtimatta. 🙈
Tämä oli minullakin yhtenä ! Niin vaan minäkin syön niitä nykyään, jossakin tuli vastaan että lapsi niitä tarjoaakin koska se on merkityksellistä hänelle jakaa omansa tärkeiden ihmisten kanssa.

Toinen mikä oli, että lapsi nukkuu alusta lähtien omassa sängyssään yöt. No mitä vielä, edelleen nostan itse lapsen usein viereen nukkumaan jos se tarkoittaa että kaikki saa nukuttua.

Takaisin