Pelottaa !

march12

Jostain jotain jo tietävä
Olen nyt viikolla 9+3, ja pelottaa ettei kaikki ole masussa hyvin.
Mitään raskausoireita ei enää juurikaan ole, mitä nyt rinnat ovat arat ja joinakin aamuina on etova olo.
Onko teillä muilla selviä oireita päivittäin?

Eka ultra on vasta kuudes päivä.. Pitää vaan koittaa olla miettimättä liikoja :(
 
Mullakin kyllä oireet vähentyny, paitsi väsymys ja rintojen arkuus. Rv 11+1, ensimmäinen ultra 31.8, siihen asti pitää jännittää! Pidän peukkuja et kaikki on hyvin! :)
 

   Älä suotta pelkää! Mie ainakin jouduin katumaan rankasti, kun en osannu ottaa iloa irti elämästä juuri noihin samoihin aikoihin (pelkäsin myös ihan hulluna, että jokin on hullusti). Viikon verran oli loistava olo, mutta sitten kehno elämä palasi taas piinamaan. Torstaina kävin ultrassa 11+4 ja kaikki oli oikein hyvin!! =)
 
Mulla on myös ollut mlkolailla oireeton raskaus. Ainoa selvä oire on ollut valtava väsymys, joka sekin alkaa nyt helpottaa. Itekin yritin olla stresaamatta oireettomuutta, mutta kylä ne pelot silti hiipi mieleen. Nyt oikeastaan vasta kahden ultran jälkeen mieli on rauhoittunut.
 
Mulla oireet eli ällötys loppui 8+ viikolla täysin. Samalla mm. valkovuoto väheni huomattavasti verrattuna aivan alkuraskauteen. Olin aivan varma, että nämä ovat nyt merkkejä huonoista uutisista. Tänään kuitenkin nt-ultrassa kaikki oli hyvin. Joten älä huoli, oireettomuus eikä myöskään kovat oireet ole koskaan varma merkki yhtään mistään. Itse yritän ajatella että jokainen raskaus on aina omanlaisensa, eikä pitäisi liikaa verrata muihin. Sitä vaan huolestuu. Mutta minkäs sitä itselleen voi ;)
 
Onneksi on muitakin joilla ei ole oireita. Eka raskaus oli niin helppo, että ei tämä toisella kertaa yllätä. Päivittäin joutuu muistelemaan, että on tosiaan raskaana :) Tuolla se tyyppi kuitenkin pyörii, eiköhän sillä siis kaikki hyvin ole.

Jotenkin tuntuu kummalliselta lukea kaikista raskausoireista, pitää ihan itse miettiä aina onko jotain ollut vai ei. Kateellinen olen kyllä noista monien kauniista pyöreistä mahoista <3 Mulle meinattiin töissä määrätä viimeksi pitkä projekti viikkoa ennen äitiyslomaa ja näyttää tämänkin maha jäävän makkaroiden varjoon :D
 
Takaisin
Top