Pelot ja huolet

Mulla on pelot alkaneet haihtua ja ihmeellisen rauhallinen olo.
Ei saisi liikaa toki tuudittautua, kun mitä vaan voi käydä.
Toisaalta taas..mukavampi näin, kun ei stressaa koko ajan :)
Täytyy vain toivoa kaiken menevän mallikkaasti<3

Mullakin on jotenkin sellainen hyvä kutina ollut alusta saakka. Mun spontaanit keskenmenot on alkaneet 5+ viikoilla ja oon ajatellut näin jälkikäteen, että sillä viikolla sydän alkaa lyödä ja jos alkiossa ollut vikaa, niin siinä kohtaa luonto hoitaa homman, mikäli siis esim. se sydän ei lyö tjsp. Nyt kun oon sen etapin ylittänyt, niin fiilis on paljon parempi. Toki on sitten kkm rv9+0 ja siinä tapauksessa alkio oli kuollut jopa samana päivänä kun ultrattiin, koska vastasi täysin viikkoja. Eli vasta nt-ultran jälkeen uskallan huokaista, mikäli sinne päästään.

Oma intuitio on kyllä melkein aina pitänytkin paikkansa. Se pieni ääni siellä takaraivossa yleensä kertoo jo, vaikka kuinka on yrittänyt sivuuttaa sen.

Täällä kanssa yksi pelonsekaisissa ja epätodellisissa fiiliksissä pyörivä esikoista odottava, tänään rv 4+4 ja edelleen testeissä haalea plussa mutta normaalia pitäis olla :)
Varhaisultra vasta 13.6 rv 7+2 hirveen pitkä aika odottaa että saa täyden varmuuden, mutta pitää vaan luottaa että kaikki menee hyvin. ❤

Olo on usein voimaton,siis total takki tyhjä ja se jotenki säikäyttää:oops: pahoinvointi,väsymys palelu ja voimattomuus samaan aikaan on jotenki:hungover:
Tänää muuten eka päivä ilman hedaria:wideyed:

Oma intuitio on kyllä melkein aina pitänytkin paikkansa. Se pieni ääni siellä takaraivossa yleensä kertoo jo, vaikka kuinka on yrittänyt sivuuttaa sen.

Sitä mä tässä oon just pelänny ku päässä vaan pyörii että mitä jos siellä ei ketään ole. Mutta sitten taas tää on ihan eka kerta raskaana ja voi olla että tää on pelkkää jännitystä ja paniikkia kun kokee uusia asioita ja johtuu siitä :grin

Nyt viikonloppuna iski epätoivo kun lauantaina tuli pyyhkiessä verta ja tänään hieman ruskeaa limaa. Pelottaa että tämä oli nyt tässä ja km tulossa. Tää on neljäs raskaus, enkä kestä jos tämäkin menee kesken. Yhtään onnistunutta raskautta meillä ei ole ollut. En ymmärrä miksi ihmistä koetellaan näin ja vedetään kokoajan matto jalkojen alta :sad001
Tänään 6+1

Tuo on kyllä niin epäreilu vääryys, että yhdelle tulee monta keskenmenoa. Miks ei voisi jakautua useammalle ihmiselle :sorry: Tsemppiä ja toivottavasti ei ole km!

Nyt viikonloppuna iski epätoivo kun lauantaina tuli pyyhkiessä verta ja tänään hieman ruskeaa limaa. Pelottaa että tämä oli nyt tässä ja km tulossa. Tää on neljäs raskaus, enkä kestä jos tämäkin menee kesken. Yhtään onnistunutta raskautta meillä ei ole ollut. En ymmärrä miksi ihmistä koetellaan näin ja vedetään kokoajan matto jalkojen alta :sad001
Tänään 6+1
Ei voi olla :( voi kunpa ei olisi kyse keskenmenosta<3
Ihan järkyttävän epäreilua, jos nyt huonosti menee.. voimia<3

Tsemppiä Camomilla! Toivottavasti on harmitonta vuotoa.
Muistan kun itselle tuli km, niin se tuli ihan kuin salama kirkkaalta taivaalta. Tiesin että tulee ihmisille, mutta minulle! Siks on hyvin vaikeaa ollut nyt alusta nauttia, mutta tällä hetkellä oon vähän rauhoittunut kun viikkoja on enempi kuin viimeks km.ssä. Ja oon tosiaan yrittänyt nauttia muista asioista ja enkä miettiä koko ajan.

Pääsin onneksi heti tänään lapsettomuuspolille ultraan ja sain luojan kiitos hyviä uutisia. Minillä on kaikki hyvin ja sykekin näkyi hienosti. Nyt ei muuta kuin peukut pystyyn että jatkokin menee hyvin ja saataisi vihdoin terve vauva.
Oi, miten ihanaa! :)

Täällä varmistettu keskenmeno ultrassa tänään, kohtu oli tyhjä veikkaan että meni kesken tuossa reilu viikko sitten noin 6+ edelleen vuotanut ja yhteensä reilu pari viikkoa. Meillä onneksi pari tuhisijaa jo nukkumassa, joka toinen raskaus näemmä menee kesken. Mutta oli hyvä saada epätietoisuus päätökseen. Ja että meni näin heti, jos oli mennäkseen. Reilu kaksi vuotta sitten oli sama homma mutta oireet rajummat ja selkeät ja km sillon 7+3.

Ihanaa odotusta ja säkillinen tarrasukkia teille kaikille!!!

Täällä varmistettu keskenmeno ultrassa tänään, kohtu oli tyhjä veikkaan että meni kesken tuossa reilu viikko sitten noin 6+ edelleen vuotanut ja yhteensä reilu pari viikkoa. Meillä onneksi pari tuhisijaa jo nukkumassa, joka toinen raskaus näemmä menee kesken. Mutta oli hyvä saada epätietoisuus päätökseen. Ja että meni näin heti, jos oli mennäkseen. Reilu kaksi vuotta sitten oli sama homma mutta oireet rajummat ja selkeät ja km sillon 7+3.

Ihanaa odotusta ja säkillinen tarrasukkia teille kaikille!!!

Voi ei...Pahoittelut, ja tsemppiä jatkoon :Heartred

Kamalaa. Voimia Lumileopardi ❤️ On niin raastavaa, kun ensin näissä lasketun ajan ryhmissä iloitaan yhdessä plussista ja sitten surraan näitä keskenmenoja. Toisaalta molemmat kuuluu elämään, eikä ole isoja iloja ilman suuria suruja. Mutta raastavaa se on silti.

Takaisin